پنج کانون فرهنگی هنری فعال استان مازندران در قالب قرعه‌کشی معرفی شدند
پنج کانون فرهنگي هنري فعال استان مازندران در قالب قرعه‌کشي معرفي شدند
بر اساس امتیازات کسب شده کانون‌ها؛

پنج کانون فرهنگی هنری فعال استان مازندران در قالب قرعه‌کشی معرفی شدند

پنج باب از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان مازندران که فعاليت‌هاي خود را ثبت کرده و موفق به کسب امتياز شدند، در قالب قرعه‌کشي براي سومين رويداد ملي فهما معرفي شدند.
شناسه خبر : 33361 تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: سومین رویداد ملی (فهما) از چند ماه قبل با شعار (به توان مردم) آغاز به کار کرد و در این مدت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بیش از گذشته به تکاپو افتادند تا در قالب سه شبستان و 12 رواق به ارایه و ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد بپردازند.

بر پایه این گزارش، ثبت فعالیت‌های کانون های فرهنگی هنری در سامانه بچه های مسجد علاوه بر اینکه منجر به ماندگار شدن برنامه ها و اقدامات کانون ها می شود، از سوی دیگر منجر به آشنایی هرچه بیشتر بچه های مسجد و البته مردم با فعالیت های اعضای کانون های فهما خواهد شد.

از سوی دیگر با ثبت این فعالیت ها و کسب امتیاز از سوی هر کانون، رقابت تنگاتنگ و سالمی بین فعالان فرهنگی در مساجد شکل گرفته است؛ با توجه به آنچه که اشاره شد ستادهای استانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اقدام به برگزاری قرعه کشی از میان کانون های فعال که موفق به کسب امتیاز در دوره سوم رویداد ملی فهما شدند، کرده اند.

ستاد فهما مازندران نیز در این راستا اقدام به قرعه کشی از میان 672 کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرد، کانون هایی که علاوه بر ثبت فعالیت های خود، توانستند امتیازات بخش های مختلف رویداد فهما را کسب کنند. البته در این میان امتیازات مختلفی بر اساس عملکرد کانون‌ها کسب شد، از هزار امتیاز تا 13 هزار و 894 امتیاز که به همت بچه های مسجد در شهرستان ها و روستاهای متعدد و کانون های مختلف مازندران محقق شد.

ستاد فهما استان مازندران با توجه به این مساله قرعه کشی سیستمی را بر اساس کُد شناسایی کانون‌هایی که موفق به کسب بیش از هزار امتیاز شدند انجام داد که نتایج این قرعه کشی عبارت‌اند از پنج باب کانون فرهنگی هنری شامل کانون های : فدک تنکابن، توفیق بهشهر، شمس ساری، امام حسین ساری و جامع شامیرکلا قائمشهر.

 

این گزارش می افزاید: پنج روز تا ارزیابی سومین رویداد ملی فهما باقی است که در این مدت، مدیران  کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور می توانند به منظور بهره مند شدن از سرانه و حمایت ستاد فهما، نسبت به ثبت فعالیت کانون خود در رواق های مختلف سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ اقدام کنند.