برگزاری یادواره شهدا در کانون سفینه النجاه شهرستان جویبار
برگزاري يادواره شهدا در کانون سفينه النجاه شهرستان جويبار

برگزاری یادواره شهدا در کانون سفینه النجاه شهرستان جویبار

يادواره شهدا در کانون فرهنگي هنري سفينه النجاه مسجد چهارده معصوم شهرستان جويبار با استقبال علاقه مندان وادي شهيد و شهادت روبرو شد.
شناسه خبر : 33249 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۳

«بهرام سهرابی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: یادواره شهدا در کانون فرهنگی هنری سفینه النجاه مسجد چهارده معصوم ایزد خیل مشک آباد شهرستان جویبار با استقبال علاقه مندان وادی شهید و شهادت روبرو و بر ادامه اهداف کبوتران خونین بال تاکید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سفینه النجاه مسجد چهارده معصوم شهرستان جویبار اظهار کرد: مردم شهید پرور روستای ایزد خیل مشک آباد این شهرستان، پنج شهید را برای دفاع از کیان کشور و صیانت از آرمان های انقلاب تقدیم کردند.

 

سهرابی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری سفینه النجاه مسجد چهارده معصوم شهرستان جویبار در روز تولد یا شهادت این شهدای والامقام نیز برای هر کدام به صورت جداگانه، مراسمی به همراه سخنرانی، مداحی و خواندن وصیت نامه آنها می پردازند.

 

وی ابراز کرد: گرامیداشت یاد و نام شهدا و احترام به خانواده معظم و معزز آنها یک وظیفه همگانی است و کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در طول سال برای انجام این وظیفه، فعالیت های مختلفی را در دستور کار دارند.