کانون زینبیه نکا در آستانه ولادت حضرت زینب از پرستاران تقدیر کرد
کانون زينبيه نکا در آستانه ولادت حضرت زينب از پرستاران تقدير کرد

کانون زینبیه نکا در آستانه ولادت حضرت زینب از پرستاران تقدیر کرد

کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا در آستانه ولادت حضرت زينب از پرستاران پرتلاشي که سيره صبر و شکيبايي آن حضرت را در پيش گرفتند با اعطاي هدايايي تقدير به عمل آورد.
شناسه خبر : 33102 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: درآستانه میلاد سراسر سعادت حضرت زینب کبری، مراسم جشن و سخنرانی به همراه تقدیر از پرستاران پر تلاش و اهدای جوائزبه بانوانی که نامشان  مزین به اسم  حضرت زینب بود در کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا برگزار شد.

 

در این  مراسم حجت الاسلام «یوسفعلی باقری»، امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا و نماینده ولی فقیه در بازرگانی منطقه ۲ کشور طی سخنانی به بیان فضایل حضرت زینب و صبر و استقامت آن بانوی بزرگوار پرداخت.

 

وی افزود: پرستاران با تلاش بسیار برای سلامتی بیماران زحمت های بسیاری را متحمل می شوند چرا که در برخورد با بیمار و خانواده های آنها نیاز به صبر و تحمل بسیار است.

 

«محمدعلی باقری»، مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا نیز در جمع  خواهران زینبی در کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا طی سخنانی گفت: حضرت زینب، پرچمدارکربلا در مشکلات و گرفتاری ها  همراه  برادرش در قیام کربلا بود و همیشه  گوش به فرمان  ولایت و در وسط  میدان، مدافع  اسلام و دستاوردهای قیام امام حسین بود.

 

وی، حضرت زینب را اسوه  صبر و مقاومت نامید و خواستار پیروی و عمل به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) برای بهره گیری از استعدادهای جوانان متعهد و ارزشی شد.