دیدار با خانواده شهید «سیده‌ فاطمه شفیعی‌نژاد» با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران
ديدار با خانواده شهيد «سيده‌ فاطمه شفيعي‌نژاد» با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران
در قالب طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم صورت گرفت:

دیدار با خانواده شهید «سیده‌ فاطمه شفیعی‌نژاد» با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران

ديدار با خانواده شهيد «سيده‌ فاطمه شفيعي‌نژاد»، شهيد مدافع سلامت با حضور سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران در قالب سه شنبه هاي تکريم و در آستانه ولادت حضرت زينب صورت گرفت.
شناسه خبر : 33044 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: دیدار با خانواده شهید «سیده‌ فاطمه شفیعی‌نژاد» برنامه این هفته ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران بود که با حضور حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در آستانه ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار صورت پذیرفت.

 

حجت السلام نعمتی‌قرا در این دیدار طی سخنانی گفت: «سیده‌ فاطمه شفیعی‌نژاد» که خود از پرستاران نمونه بود در دفاع از سلامت شهروندان از جان خود گذشت و ایثار را به بهترین صورت مشق کرد چرا که الگویش عمه سادات، حضرت زینب کبری بود.

 

وی افزود: امنیت و آسایش جامعه مرهون ایثار و فداکاری رزمندگان دفاع مقدس، شهدا، جانبازان، آزادگان و ... همچنین صبر و شکیبایی خانواده معظم و معزز شهدا هستیم.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با اشاره به اینکه  به دیدار خانواده شهید «سیده‌ فاطمه شفیعی‌نژاد» در آستانه سالروز حضرت زینب روز پرستار آمدیم، بیان کرد:  امروز بنا بر فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  بیمارستان‌ها جبهه مقدم است، کادر درمان سال سختی را پشت سر گذاشتند تا اینکه امروز تعداد فوتی‌ها به صفر رسید.

 

وی در ادامه ضمن قدردانی از کادر درمانی که در خط مقدم مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا حدود دو سال تلاش شبانه روزی دارند، اظهار امیدواری کرد که خدای متعال، روح این شهدای والامقام را با شهدای کربلا محشور نماید.

 

گفتنی است این دیدار و گفتگوی صمیمانه با خانواده شهید «سیده‌ فاطمه شفیعی‌نژاد» در روستای کیاپی شهرستان میاندرود انجام شد.

گفتنی است، سیده‌ فاطمه شفیعی‌نژاد در سال 1355 دیده به جهان گشود که از میان کادر درمانی بیمارستان قلب فاطمه زهرا ساری در اثر ابتلا به ویروس کرونا در ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ در دفاع از سلامت شهروندان با داشتن پنج فرزند به جمع شهدای سلامت پیوست.