برگزاری مسابقه از کتاب «آفتاب در حجاب» در کانون جوادالائمه(ع) سوادکوه شمالی
برگزاري مسابقه از کتاب «آفتاب در حجاب» در کانون جوادالائمه(ع) سوادکوه شمالي
در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب(س)؛

برگزاری مسابقه از کتاب «آفتاب در حجاب» در کانون جوادالائمه(ع) سوادکوه شمالی

زارع گفت: مسابقه کتابخواني به همت کانون فرهنگي هنري جوادالائمه حسينيه امام جعفر صادق سوادکوه شمالي از کتاب «آفتاب در حجاب» از سيد مهدي شجاعي در مورد زندگي حضرت زينب (س) و در آستانه سالروز ولادت آن حضرت براي آينده سازان جامعه برگزار مي شود.
شناسه خبر : 32870 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

«مرتضی زارع» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مسابقه کتابخوانی ویژه دانش آموزان دبیرستان بنت الهدی (طرح پیوند مدرسه و مسجد)، کتاب «آفتاب در حجاب» از سید مهدی شجاعی در مورد زندگی حضرت زینب (س) و در آستانه سالروز ولادت آن حضرت به همت کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی اظهار کرد: کتاب به صورت پی ادف در کانال پرورشی شاد مدرسه امروز شنبه(13 آذر) بارگزاری و در سه شنبه (16 آذر)، پنج سوال از متن کتاب طرح می شود.

 

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان تا  پنجشنبه (18 آذر) فرصت پاسخگویی دارند تا جواب رو به پی وی شماره های 09117144946 و   09119047076در واتساپ و ایتا، ارسال کنند، بیان کرد:  بعد از قرعه کشی در جمعه(19 آذر) به سه تا پنج نفر، هدیه فرهنگی در شنبه (20 آذر) در مدرسه توسط مدیر مدرسه و مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی اهدا می شود.

 

زارع اظهار امیدواری کرد تا با برگزاری چنیین مسابقاتی، دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه با زندگی بزرگان دین نظیر عمه سادات، حضرت زینب کبری(س) به عنوان الگوی صبر و استقامت در برابر دشمنان اسلام آشنایی هر چه بیشتر پیدا کنند و الگوی زندگی خویش سازند.