تجمیع ظرفیت‌ها و طرح آنها به‌عنوان قدرت نرم کانون‌ها هنر ستاد فهما است
تجميع ظرفيت‌ها و طرح آنها به‌عنوان قدرت نرم کانون‌ها هنر ستاد فهما است
معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما؛

تجمیع ظرفیت‌ها و طرح آنها به‌عنوان قدرت نرم کانون‌ها هنر ستاد فهما است

طاهريان در جمع رابطين فهما مازندران گفت: تجميع ظرفيت‌ها و مطرح کردن به‌عنوان قدرت نرم هنر ستاد فهما است چراکه از تمام کشور در جريان فهما شرکت کردند.
شناسه خبر : 32831 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: «مرتضی طاهریان»، شب گذشته (10 آذر) در نشست رابطین فهما استان مازندران که در کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی مسجد النبی خرماکلا قائمشهر برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: تجمیع ظرفیت‌ها و مطرح کردن آنها به‌عنوان قدرت نرم هنر ستاد فهما است و از اقصی نقاط کشور در جریان فهما شرکت کردند.

  

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه شاید فرآیند اجرایی کار سخت باشد و بیان اعتقادات طبیعی است و ما از نقد فراری نیستیم، افزود: درک مشترک یکی از انتظارات به شمار می آید.

 

وی خطاب به رابطین فهما گفت: همه ما در یک کشتی نشستیم و به این معنا است که همه در کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت می کنیم و چه مستقیم و غیرمستقیم در بخش فرهنگ فعال هستیم.

 

طاهریان درباره سامانه بجه های مسجد اظهار کرد: این سامانه را که بچه های مسجدی درست کردند فرصت رصد و فرصت‌های دیگری را برای ما ایجاد کرد.

 

وی بیان کرد: من به عنوان معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نه بلکه به عنوان یک عنصر مسجدی می گویم برای ارزش کار مسجدی نمی توان عدد و رقم تعریف کرد چرا که فعالیت در مسجد اهمیت بسیار دارد.

 

گفتنی است، در این جلسه رابطین فهما دیار علویان به بیان پیشنهادات و مشکلات خویش پرداختند.