بکارگیری ظرفیت هنری بچه های مسجد منجر به رونق حوزه فرهنگ و هنر می شود
بکارگيري ظرفيت هنري بچه هاي مسجد منجر به رونق حوزه فرهنگ و هنر مي شود
معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما:

بکارگیری ظرفیت هنری بچه های مسجد منجر به رونق حوزه فرهنگ و هنر می شود

طاهريان با تاکيد بر تمرکز بر مزيت ها فهما گفت: بکارگيري ظرفيت هنري و استعدادهاي مسجدي منجر به رونق بيش از پيش حوزه فرهنگ و هنر شود.
شناسه خبر : 32816 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران، «مرتضی طاهریان»، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، عصر امروز چهارشنبه (10 آذر) در حاشیه سفر و بازدید از ستاد فهما استان مازندران در جلسه مشترک با سرپرست و کارشناسان ستاد فهما این استان حضور یافت.

 

وی در این جلسه طی سخنانی گفت: نگاه ما همواره خدمت بوده و خود را خدمتگزار بچه های مسجدی می دانیم.

 

طاهریان اظهار کرد: در هر سامانه و ... مزایا و معایبی وجود دارد و در فهما باید بر روی مزایای آن تمرکز کنیم چرا که مجموعه مجموعه فهما باید در کل به آن نگاه شود.

 

وی با اشاره به مجوز الکترونیکی که کانون های فهما باید دریافت کنند، بیان کرد: در این مجوز، ارکان و اطلاعات کانون به روز می شود و هویت و فضایی که بر اساس آن فعالیت می کنندو ... در این مجوز جانمایی می شود که مجوز الکترونیکی گامی برای برنامه ریزی درست در کانون های فهما است.

 

طاهریان ابراز کرد: نگاه دولت مسجد محور است و امیدواریم که توجه به مسجد بیش از پیش شود.

 

وی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مسائل هنری در استان های محروم و مرزی توجه ویژه دارد.

 

طاهریان اظهار کرد: ظرفیت هنری و استعدادهای مسجدی منجر به رونق بیش از پیش حوزه فرهنگ و هنر شود که ظرفیت های خوب در بچه های مسجدی وجود دارد.

حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم گویی طی سخنانی گفت: بیش از یکهزار کانون فرهنگی هنری در مساجد استان تاکنون تاسیس شدند ورابطین فهما با همکاری کارشناسان ستاد فهما استان در صدد دریافت مراحل مجوز الکترونیکی و افزایش سومین رویداد ملی فهما هستند.  

 

گفتنی است، در این جلسه کارشناسان ستاد فهما مازندران، گزارش فعالیت ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.