دیدار با خانواده شهید«امین وندد» به همت کانون امام رضا سوادکوه شمالی
ديدار با خانواده شهيد«امين وندد» به همت کانون امام رضا سوادکوه شمالي
در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم صورت گرفت:

دیدار با خانواده شهید«امین وندد» به همت کانون امام رضا سوادکوه شمالی

اعضاي کانون فرهنگي هنري امام رضا مسجد شهدا سوادکوه شمالي با خانواده شهيد «امين وندد» در قالب طرح سه شنبه هاي تکريم ديدار و بر ادامه اهداف شهدا تاکيد کردند.
شناسه خبر : 32796 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

«مهناز فرج پور کردآسیابی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری امام رضا مسجد شهدا سوادکوه شمالی با حضور حمید فرج پو، رییس شورا روستای یاغکوه و علی فرج پور، فرمانده پایگاه این روستا با خانواده شهید «امین وندد» در قالب طرح سه شنبه های تکریم دیدار و بر ادامه اهداف شهدا تاکید کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا مسجد شهدا اظهار کرد: شهید «امین وندد» به انجانم فرایض دینی اهتمام ویژه داشت و در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

وی بیان کرد: در دیدار و تجلیل از خانواده شهید«امین وندد» به رسم یادبود، هدیه ای و لوح تقدیری به خانواده معظم و معزز این شهید اهدا شد.

 

فرج پور کردآسیابی با اشاره به اینکه پدرشهید«امین وندد» به رحمت خدا رفت اما «کبوتر روستا»، مادر این شهید والامقام به بیان خاطراتی از این کبوتر خونین بال پرداخت.

 

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری امام رضا مسجد شهدا در روستای یاغکوه شهرستان سوادکوه شمالی واقع است که فعالیت های مختلف نظیر برنامه های قرآنی را در دستور کار دارد.