شهید «عبدالرحیم فیروزآبادی» به فعالیت‌های مسجدی توجهی ویژه داشت
شهيد «عبدالرحيم فيروزآبادي» به فعاليت‌هاي مسجدي توجهي ويژه داشت

شهید «عبدالرحیم فیروزآبادی» به فعالیت‌های مسجدی توجهی ویژه داشت

پدر شهيد «عبدالرحيم فيروزآبادي» از شهداي مدافع حرم گفت: عبدالرحيم به فعاليت در مسجد و انجام فرايض ديني به ويژه خواندن نماز در اين پايگاه الهي توجه ويژه داشت.
شناسه خبر : 32762 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: ستاد فهما مازندران با خانواده شهید «عبدالرحیم فیروزآبادی»، از مدافعان حرم امروز (9 آذر) در قالب طرح سه شنبه های تکریم دیدار کردند که با حضور حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد فهما استان مازندران، «سید رسول موسوی»، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نکا و ... همراه بود.

 

در این دیدارابراهیم فیروزآبادی پدر شهید «عبدالرحیم فیروزآبادی» اولین شهید مدافع حرم شهرستان نکا طی سخنانی ضمن خیرمقدم گویی به ویژگی های فرزند شهید پرداخت.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا از اولیاالله هستند و نصیبی که به خانواده شهدا می شود و بعد از شهادت به کرامت الهی نائل شدیم و باید قدردان باشیم اظهار کرد: شهدا در برخی از ویژگی ها نظیر اخلاق، رفتار، معاشرت با دیگران، تلاش و جدیت در کاربسیار مشهور بود.

 

فیروزآبادی بیان کرد: عبدالرحیم از همان کودکی به عنوان مکبر مسجد در این پایگاه الهی بود و فعالیت های مختلف دیگری را نیز در این خانه های خدا بر زمین انجام داد.

 

پدر شهید «عبدالرحیم فیروزآبادی» ابراز کرد: یکی از ویژگی مهم عبدالرحیم که خدا، وی را به سمت خود سوق داد و رهنمون کرد برای انجام فرایض مذهبی بود که از سن پنج سالگی به خواندن نماز در مسجد اهتمام ویژه داشت و در مساجد به خدمت رسانی های مختلف اقدام می کرد.

 

«سید رسول موسوی»، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نکا در این دیدار گفت: شهدا در دامن پدران و مادران خاص پرورش یافتند و شهادت فرزندان این والدین شایسته و حق آنها است.

 

وی بر ادامه راه شهدا و تبعیت از اهداف آنها تاکید کرد.

 

گفتنی است، عبدالرحیم فیروزآبادی سال ۱۳۶۴ در شهرستان نکا دیده به جهان گشود و از اولین شهدای مدافع حرم استان مازندران و اولین شهید مدافع حرم شهرستان نکا است که با داشتن دو فرزند به دفاع از حرم عمه سادات، حضرت زینب کبری(س) پرداخت و در 16 آذر سال 1394 توسط تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد.