کانون‌های مساجد یاری‌رسان کمیته امداد خمینی(ره) هستند
کانون‌هاي مساجد ياري‌رسان کميته امداد خميني(ره) هستند
مدیر کل کمیته امام خمینی استان مازندران:

کانون‌های مساجد یاری‌رسان کمیته امداد خمینی(ره) هستند

حجت الاسلام عاليشاه با اشاره به وجود 416 مرکز نيکوکاري در استان مازندران، گفت: مراکز نيکوکاري از طريق مسجد و کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد ياري‌رسان کميته امداد امام خميني(ره) هستند.
شناسه خبر : 32615 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «بشیرعالیشاه» در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان ستاد فهما مازندران با اداره کل کمیته امداد امام  خمینی(ره) استان که امروز یکشنبه (7 آذر) برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که با انعقاد این تفاهم نامه همکاری شاهد خروجی و برکات بسیاری برای خانواده های نیازمند باشیم.  

 

مدیر کل کمیته امام خمینی مازندران(ره) اظهار کرد: انجام فعالیت به صورت جزیره ای معنا ندارد و انجام کار با اتحاد و همدلی اثرگذار و بابرکت است که امضای این تفاهم نامه به نوعی عدم انجام فعالیت جزیره ای محسوب می شود.

 

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در 27  شهرو شهرستان استان مازندران وجود دارد و در تمام روستاها و مناطق مددجو داریم که در مجموع 80 هزار خانواده مددجو تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام عالیشاه ابراز کرد: ترویج فرهنگ خیر و احسان موجب کاهش فقر در جامعه می شود و کمیته امداد امام خمینی(ره) به تنهایی نمی تواند به این هدف برسد.

 

وی گفت: 416 مرکز نیکوکاری در مازندران وجود دارد که یک کمیته امداد کوچک در محله و در کنار مسجد محسوب می شود و این مراکز از طریق مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد یاری رسان مراکز نیکوکاری هستند.

 

حجت الاسلام عالیشاه با تاکید بر وحدت و همدلی اظهار کرد: در بحث فرهنگی باید هزینه زیاد شود و باتوجه به نقش و فعالیت فرهنگ در کانون های فرهنگی هنری مساجد، کمیته امداد امام خمینی (ره) ظرفیت های خوبی را با تشکیل صندوق امداد و ولایت ایجاد کرد. 

 

وی بیان کرد: گام دوم انقلاب منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) باید مورد توجه قرار گیرد و در اجرایی کردن آن، کوشا بود.

 

حجت الاسلام عالیشاه ابراز کرد: در ایجاد مراکزنیکوکاری و محلات با توجه به مسجد محوری، تشکیل صندوق امداد و ولایت و بارکد کیو آر و ... می تواند از مواردی باشد که ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران یاری رسان کمیته امداد امام خمینی(ره) به شمار آیند.