تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد فهما مازندران و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به امضا رسید
تفاهم‌نامه همکاري ميان ستاد فهما مازندران و کميته امداد امام خميني(ره) استان به امضا رسيد

تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد فهما مازندران و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به امضا رسید

حجت الاسلام نعمتي قرا خبر داد: تفاهم‌نامه همکاري بين ستاد فهما مازندران و اداره کل کميته امداد امام خميني(ره) استان با هدف اجرايي کردن منويات مقام معظم رهبري مبني بر بسط و توسعه عدالت اجتماعي به امضا رسيد.
شناسه خبر : 32614 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۱

به گزاش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، آیین امضای تفاهمنامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان، امروز یکشنبه (7 آذر) در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر بسط و توسعه عدالت اجتماعی و استفاده از ظرفیت ها و امکانات مادی و معنوی موجود استان در راستای خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان جامعه، به امضا رسید.


حجت الاسلام نعمتی قرا در جریان نشستی که در محل ستاد فهما استان مازندران برگزار شده بود، اظهار کرد: کانون های مساجد دارای ظرفیت عظیمی هستند که در سال های گذشته به سمت فضای مجازی از دغدغه های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نسبت به فضای مجازی با عضویت در سامانه بچه های مسجد سوق یافت. 


سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: شبکه سامانه بچه های مسجد، شبکه منظم و گسترده ای است که در کشور بیش از 20 هزار کانون و در مازندران بیش از 100 هزار نفر در عضو این سامانه هستند.

حجت الاسلام نعمتی قرا افزود: رواق همدلی یکی از رواق های فهما محسوب می شود که افراد به صورت خودجوش و مردمی در این رواق شرکت می کنند و این رواق می‌تواند یکی از رواق هایی باشد که با توجه به فعالیت های کمیته امداد مورد عنایت قرار گیرد.


وی گفت: 48 آیتم فرهنگی در سومین رویداد فهما با شعار به توان مردم تعریف شده است. این رویداد ملی سال گذشته با محور شعار «ایران قوی» برگزار شد. 


حجت الاسلام نعمتی قرا اظهار کرد: ظرفیت های مغفول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و کمیته امداد امام خمینی (ره) باید شناسایی شود و از آن ظرفیت ها به نحو احسن بهره‌برداری کرد.


وی افزود: رواق دانش یکی دیگر از رواق های سومین رویداد فهما است که با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نسبت به مطالعه در این رواق، کتاب های جدید معرفی و مسابقات کتابخوانی متعدد به صورت آنلاین برگزار می شوند.


حجت الاسلام نعمتیق را اظهار امیدواری کرد تا با هم‌افزایی و هم‌گرایی شاهد خروجی و برکات خوب و تاثیرگذار با امضای تفاهم نامه همکاری فی ما بین ستاد فهما مازندران با اداره کل کمیته امداد امام  خمینی(ره) استان باشیم.


گفتنی است، مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری فی ما بین ستاد فهما مازندران با اداره کل کمیته امداد امام  خمینی(ره) استان با حضور حجت الاسلام «بشیرعالیشاه»، مدیر کل کمیته امام خمینی(ره) مازندران، «احمد سعادت»، معاون مشارکت و حمایت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) و «هادی قنبری»، کارشناس مشارکت و حمایت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) این نهاد در دفتر ستاد فهما مازندران برگزار شد.