دیدار با خانواده شهدا؛ محور برنامه‌های هفته بسیج کانون منتظران مهدی سیمرغ
ديدار با خانواده شهدا؛ محور برنامه‌هاي هفته بسيج کانون منتظران مهدي سيمرغ

دیدار با خانواده شهدا؛ محور برنامه‌های هفته بسیج کانون منتظران مهدی سیمرغ

کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي مسجد صاحب الزمان سيمرغ، برنامه‌هاي متعددي را براي گراميداشت هفته بسيج تدارک ديده است که ديدار و تکريم خانواده شهدا محوريت اين فعاليت‌ها را تشکيل مي‌دهد.
شناسه خبر : 32559 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

«مجید اسدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ برنامه های متعددی را برای گرامیداشت هفته بسیج تدارک دید که دیدار و تکریم خانواده شهدا و تجدید پیمان با اهداف کبوتران خونین بال در محوریت  این برنامه ها قرار گرفت.  

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ با اشاره به اینکه این دیدارها و گفت و گوهای صمیمانه با حضور فرمانده پایگاه مقاومت شهید چمران وشواری اسلامی همراه بود، افزود: تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران دوران دفاع مقدس در طول سال نیز صورت می گیرد.

 

وی اظهار کرد: دیدار با خانواده های شهید «فرزاد (کاظم) کریمی» که در 22 اسفند سال 1344 دیده به جهان گشود و در 22 اسفند سال 1363 در جزیره هورالهویزه به شهادت رسید که سالروز تولد و شهادت این وصال یافته به یار همزمان گردید و بر ادامه اهداف شهدا تا پای جان در این دیدار تاکید شد.

 

اسدی بیان کرد: تکریم از خانواده شهید «فرزاد بابانی رستمی» متولد 20 فروردین سال 1341 و شهادت در 16 آبان سال 1361 در موسیان یکی دیگر از دیدارهای صمیمانه با خانواده معظم و معزز کبوتران خونین بال بود که صبر و شکیبایی زینبی را برای صیانت و انتقال آرمان های انقلاب اسلامی در پیش گرفتند.

 

وی ابراز کرد: تجلیل از خانواده شهید «شیدالله باقری» که در اول فروردین سال 1341 ولادت یافت و در 5 آبان سال 1395 در زیداد عراق جرعه نوش شهد شهادت شد در حالیکه جانباز و یادگار 70 درصدی دوران دفاع مقدس نیز بود یکی دیگر از برنامه های دیدار با خانواده شهدا کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ در هفته بسیج به شمار می آید.

 

اسدی گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور بسیجیان روستای زیارکلا، فرمانده پایگاه شهید چمران، فرمانده حوزه امام جعفرصادق، اعضای شورا با سخنرانی «کمیل هاشمی» از سپاه پاسدران ناحیه قائمشهر و حجت الاسلام «رحمت اصغری»، امام جماعت مسجد محل و تجلیل از بسیجیان این روستا به همت کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ از فعالیت های دیگر این کانون جهت گرامیداشت هفته بسیج محسوب می شود.

 

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان شهرستان سیمرغ با 246 عضو که از سال 92 در روستای زیارکلا بخش تالارپی این شهرستان تاسیس شد علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های مختلف به انجام فعالیت های ارزشی اهتمام ویژه دارد.