اعضای کانون زینبیه نکا با خانواده شهید «حبیب الله عزیزی خورشیدی» دیدار کردند
اعضاي کانون زينبيه نکا با خانواده شهيد «حبيب الله عزيزي خورشيدي» ديدار کردند
به مناسبت هفته بسیج:

اعضای کانون زینبیه نکا با خانواده شهید «حبیب الله عزیزی خورشیدی» دیدار کردند

باقري گفت: اعضاي کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا با خانواده شهيد «حبيب الله عزيزي خورشيدي» به مناسبت هفته بسيج ديدار و گفتگو صميمانه داشتند و بر ادامه راه امام و شهيدان و صيانت از دستاوردهاي انقلاب تاکيد کردند.
شناسه خبر : 32557 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۴

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اعضای کانون فرهنگی وهنری زینبیه به مناسبت هفته گرامیداشت هفته بسیج  به همراه حجت الاسلام «یوسفعلی باقری»، امام جماعت این کانون و نماینده ولی فقیه در بازرگانی منطقه ۲ کشور، پایگاه بسیج از خانواده شهید «حبیب الله عزیزی خورشیدی» تجلیل و قدردانی کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی وهنری زینبیه افزود: در این دیدار علاوه  بر تقدیم  هدیه در راستای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر  ادامه  راه  امام  و شهیدان و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف تاکید شد.

 

وی اظهار کرد: تمام آحاد مردم به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد باید همیشه در میدان حاضر باشند و از قشر  مستضعف، آبرومند و نیازمند حمایت  کنند و در برابر یاوه گویان همانند بسیجیان و شهدا ایستادگی نمایند.

 

باقری با اشاره به اینکه شهید «حبیب الله عزیزی خورشیدی» در سال 1344 دیده به جهان گشود ودر هورالهویزه سال 1363 به درجه رفیع شهادت نائل آمد، گفت: شهدا با نثار جان خویش از خاک و ناموس کشور دفاع کردند و احترام به خانواده معظم و معزز آنها یک وظیفه همگانی است.