نشست مشترک ستاد فهما استان مازندران با امام جمعه فریدونکنار برگزار شد
نشست مشترک ستاد فهما استان مازندران با امام جمعه فريدونکنار برگزار شد
با محور شعار «به توان مردم»

نشست مشترک ستاد فهما استان مازندران با امام جمعه فریدونکنار برگزار شد

نشست ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران با حجت الاسلام «حسين تقي پور»، امام جمعه فريدونکنار با محوريت شعار به توان مردم برگزار شد.
شناسه خبر : 32523 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۲

به گزارش ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «اسماعیل کعبه ای»، امروز (4 آذر) در نشست صیمانه با حجت الاسلام «حسین تقی پور»، امام جمعه فریدونکنار با محوریت شعار به توان مردم طی سخنانی به اهمیت بسیج از نگاه امام خمینی(رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) پرداخت.

 

کارشناس ارتباطات و رسانه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: دشمن درهجمه های نظامی و اقتصادی موفق نبود اما اکنون با هجمه فرهنگی وارد شده است که باید در برابر این هجمه نیز مقاومت کرد.

 

وی گفت: بیش از 25 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در کشور وجود دارد که بیش از یکهزار و 194 در مازندران تاکنون تاسیس شد که شهرستان فریدونکنار دارای 26 کانون فهما است.

 

کارشناس فهما شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد، ثبت کنند تا امتیاز بگیرند و بر اساس امتیاز خود نیز حمایت می شوند اما متاسفانه برخی از کانون های فهما علی رغم برنامه های بسیار، فعالیت خود را در این سانه ثبت نمی کنند.

 

حجت الاسلام کعبه ای به مراحل دریافت مجوزهای اکترونیکی اشاره کرد و افزود: تمام کانون های فرهنگی هنری مساجد باید مجوز الکترونیکی دریافت کنند و مدیران کانون های فهما با ورود به سامانه بچه های مسجد و کانون خود و انجام مراحل مختلف آن می توانند این مجوز را دریافت کنند.

 

وی با اشاره به مسابقه قرآنی مدهامتان، گفت: این مسابقه از بخش های مختلف تشکیل شده که علاقه مندان می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

گفتنی است، در این نشست «محمدعلی هاشم پور»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونکنار و رابط فهما این شهرستان و تعدادی از مدیران کانون های مساجد این شهرستان حضور داشتند.