کمیته اعتلای مسجد در فریدونکنار تشکیل شد
کميته اعتلاي مسجد در فريدونکنار تشکيل شد
امام جمعه فریدونکنار خبر داد؛

کمیته اعتلای مسجد در فریدونکنار تشکیل شد

حجت الاسلام تقي پور گفت: کميته اعتلاي مسجد در فريدونکنار تشکيل شد تا نقش مهم و تاثيرگذار خانه هاي خدا برزمين پررنگ تر از گذشته شود.
شناسه خبر : 32522 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: حجت الاسلام «حسین تقی پور»، امروز (4 آذر) در نشست صیمانه با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت شعار «به توان مردم» که به شعار سومین رویداد ملی فهما انتخاب شده است، گفت: شهرستان فریدونکنار دارای نیرو و ظرفیت عظیمی است که این نیروها، نیروهای میدانی و جهادی هستند.

 

امام جمعه فریدونکنار با تاکید بر اینکه مساجد باید محور تجمع باشند، اظهار کرد:  مقام معظم رهبری(مد ظله‌العالی) در سفری که به استان خراسان شمالی در سال 1391 داشتند بیان فرمودند که: «من سفارش می کنم که کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، البته با همکاری بسیج ... با همکاری بسیج این کانون های فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید. برایش کار کنید»، این امر حکایت از انتظارات معظم له دارد که باید در راستای تحقق منویات ایشان بکوشیم، از سوی دیگر حجت الاسلام «محمد جواد حاج علی اکبری»، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه  نیز به اهمیت مساجد تاکید دارند.

 

وی بیان کرد: کمیته اعتلای مسجد در شهرستان فریدونکنار با اسفاده از ظرفیت این شهرستان و نهادها وادارات مربوطه تشکیل شد و با تکمیل و راه اندازی آن، بخش کوچکی از قرارگاه فرهنگی شکل می گیرد.

 

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به اینکه به کارگیری ظرفیت عظیم مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد برکات بسیاری را به همراه دارد، ابراز کرد: کمیته اعتلای مسجد در فریدونکنار تشکیل شد تا نقش مهم و تاثیرگذار خانه های خدا برزمین پررنگ تر از گذشته شود.

 

وی گفت: بسیج متولد مسجد است و استفاده از نیروهای بسیجی و پایگاه های بسیج نیز در اعتلای مساجد و فعال تر کردن مساجد تاثیرگذار هستند و می توان از ظرفیت های مردمی نیز برای این مهم استفاده کرد.

 

گفتنی است، در این نشست حجت الاسلام «اسماعیل کعبه ای»، کارشناس ارتباطات و رسانه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، «محمدعلی هاشم پور»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونکنار،رابط فهما این شهرستان و تعدادی از مدیران کانون های مساجد فریدونکنار حضور داشتند.