اعضای کانون توفیق بهشهر با «سید ابراهیم نجفی» از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار کردند
اعضاي کانون توفيق بهشهر با «سيد ابراهيم نجفي» از جانبازان دوران دفاع مقدس ديدار کردند

اعضای کانون توفیق بهشهر با «سید ابراهیم نجفی» از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار کردند

اعضاي کانون فرهنگي هنري توفيق شهيدآباد بهشهر به مناسبت هفته بسيج با «سيد ابراهيم نجفي»، جانباز دوران دفاع مقدس ديدار و از زحمات اين يادگار آن دوران پرحماسه تقدير کردند.
شناسه خبر : 32521 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۶

«محمد مشهدی محمدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری توفیق شهیدآباد بهشهر و پایگاه مقاومت بسیج به مناسبت هفته بسیج با «سید ابراهیم نجفی» از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار و گت و گو صمیمانه ای داشتند و از زحمات این یادگار آن دوران پرحماسه تقدیر کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری توفیق شهیدآباد بهشهر اظهار کرد: «سید ابراهیم نجفی» در وادی ورزش و هنر خوشنویسی نیز فعال است و جانبازی را مانعی برای رسیدن به اهداف دیگر نمی داند بلکه با عزم راسخ خویش در عرصه های مختلف فعالیت دارد.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری توفیق شهیدآباد بهشهر در هفته بسیج علاوه بر اجرای برنامه های متعدد دیدار با خانواده خانواده شهید «خیرالله مجیدی» را نیز در دستور کار قرار داد تا فرهنگ ایثار و شهادت و گذشت از خود برای صیانت از آرمان های انقلاب به نسل های آینده با اینگونه از برنامه ها انتقال یابد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری توفیق شهرستان بهشهر در روستای شهیدآباد این شهرستان واقع است، روستايي كه 52 شهيد را تقديم انقلاب اسلامی ایران كرده و بعد از انقلاب از تروجن به شهيد آباد تغيير نام داد و اعضای این کانون افتخار فعالیت در بین این مردم شهیدپرور را دارد.