اجرای گروه سرود کانون معراج ارطه به مناسبت هفته بسیج
اجراي گروه سرود کانون معراج ارطه به مناسبت هفته بسيج

اجرای گروه سرود کانون معراج ارطه به مناسبت هفته بسیج

گروه سرود شهيد «سعدالله چماني» کانون فرهنگي هنري معراج مسجد رسول اکرم معراج جوجاده ارطه به مناسبت گراميداشت هفته بسيج در مکان هاي مختلف به اجراي برنامه پرداخت.
شناسه خبر : 32520 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

«زین الله چمانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: گروه سرود شهید «سعدالله چمانی» کانون فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم معراج جوجاده ارطه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) درباره اهمیت ارائه ارزش ها در قالب هنر به اجرای برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم معراج جوجاده ارطه اظهار کرد: گروه سرود این کانون در هفته بسیج به اجرای برنامه در مکان های مختلف پرداخت تا فرهنگ بسیج و بسیجی بیش از پیش در جامعه ترویج یابد.

 

وی بیان کرد:  گروه سرود شهید «سعدالله چمانی» کانون فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم معراج جوجاده ارطه در صبحگاه اقتدار سپاه قائمشهر که مسئولین و بسیجیان حضور داشتند به اجرای برنامه پرداخت.

 

چمانی اظهار کرد: این گروه سرود در سالن اجتماعات شهرداری قائمشهر نیز که برنامه ای جهت گرامیداشت هفته بسیج در این سالن برگزار شد به اجرای برنامه درباره اهمیت بسیج و نقش آنها در ابعاد مختلف جامعه پرداخت که مورد استقبال و توجه قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه گروه سرود شهید «سعدالله چمانی» در مکان های دیگر نیز دعوت به اجرای برنامه در هفته بسیج شده است، ابراز کرد: این گروه سرود 36 سال فعالیت دارد.

 

چمانی تصریح کرد: شهید «سعدالله چمانی» در سال 1362 در تیپ ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید کاوه در منطقه بالا سردشت به دست گروهک های منافق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و گروه سرود کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم معراج جوجاده ارطه که به نام این شهید مزین است بسیاری از افتخارات خود را مرهون همنوایی روح عرشی این کبوتر خونین بال می داند.