مراسم عصری با شهدا به همت کانون علیرضا شهید پناهی جویبار برگزار می شود
مراسم عصري با شهدا به همت کانون عليرضا شهيد پناهي جويبار برگزار مي شود

مراسم عصری با شهدا به همت کانون علیرضا شهید پناهی جویبار برگزار می شود

مراسم عصري با شهدا به همت کانون فرهنگي هنري شهيد عليرضا پناهي مسجد وليعصر جويبار با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان يارعلي نصيري و علي رضا پناهي به مناسبت هفته بسيج برگزار مي شود.
شناسه خبر : 32474 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۵

«حیدر رحمانی مجد» در گفت گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مراسم عصری با شهدا آبروی کوچه افتخار محله به همت کانون فرهنگی هنری شهید علیرضا پناهی مسجد ولیعصر جویبار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان یارعلی نصیری و علی رضا پناهی به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علیرضا پناهی مسجد ولیعصر جویبار با اشاره به برگزاری این مراسم از ساعت 16-14 جمعه (5 آذر) در حسینیه روستای شیب آبندان شهرستان جویبار، اظهار کرد: مراسم عصری با شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه صورت می گیرد.

 

وی بیان کرد: حفظ ارزش ها و صیانت از اهداف انقلاب اسلامی یکی از وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار بسیج است که کانون فرهنگی هنری شهید علیرضا پناهی مسجد ولیعصر جویبار به این مهم اهتمام ویژه دارد.

 

رحمانی مجد بیان کرد: شورای اسلامی، دهیاری، پایگاه مقاومت براداران و خوهران و کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهید علیرضا پناهی جویبار در اجرای این مراسم همکاری دارند.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهید علیرضا پناهی مسجد ولیعصر جویبار با 93 عضو در روستای شیب آبندان شهرستان جویبار واقع است.