دیدار کارکنان ستاد فهما استان مازندران با محور شعار «به توان مردم» با امام جمعه فریدونکنار
ديدار کارکنان ستاد فهما استان مازندران با محور شعار «به توان مردم» با امام جمعه فريدونکنار
سرپرست ستاد فهما مازندران خبر داد؛

دیدار کارکنان ستاد فهما استان مازندران با محور شعار «به توان مردم» با امام جمعه فریدونکنار

حجت الاسلام نعمتي‌قرا گفت: ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان مازندران در راستاي تحقق شعار «به توان مردم» با امام جمعه فريدونکنار ديدار مي‌کنند.
شناسه خبر : 32472 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۱

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفت و گو با ستاد ارتبطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در راستای شعار به توان مردم با حجت الاسلام «حسین تقی پور»، امام جمعه فریدونکنار دیدار و گفتگو می کنند و از پیشنهادات وی برای تحقق و عملی کردن این شعار که شعار سال جاری سومین رویداد ملی فهما است بهره های لازم را می برند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه این دیدار و گفتگو فردا پنجشنبه (4 آذر) در آستانه سالروز تشکیل بسیج در 5 آذر سال 58 به فرمان امام خمینی(رحمت الله علیه) صورت می گیرد، اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های بسیج در کنار یکدیگر تاکنون فعالیت های تاثیرگذاری را در جامعه داشتند و این روند همچنان تداوم دارد.

 

وی بیان کرد: تعامل و همفکری با کارشناسان و صاحب نظران  به ویژه امام جمعه دیار علویان جهت پیشبرد هر بیشتر فعالیت های گسترده و متنوع در ابعاد مختلف هنری، اجتماعی، فرهنگی، قرآنی و ... همچنین فعالیت های عام المنفعه و خداپسندانه از جمله اهداف این جلسات است.

 

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به تقدیم مجوز های الکترونیکی مدیران کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان فریدونکنار با حضور امام جمعه فرویدونکنار اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن نتایج و برکات برگزاری چنین جلسات و دیدارهایی در ارتقای کانون های فرهنگی هنری مساجد باشیم.