اعضای کانون شهدای دارکلا علیا چالوس با خانواده شهید «فرشاد ملکان» دیدار کردند
اعضاي کانون شهداي دارکلا عليا چالوس با خانواده شهيد «فرشاد ملکان» ديدار کردند

اعضای کانون شهدای دارکلا علیا چالوس با خانواده شهید «فرشاد ملکان» دیدار کردند

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهداي دارکلا عليا مسجد حضرت ولي عصر چالوس با خانواده شهيد «فرشاد ملکان» به مناسبت هفته بسيج ديدار و گفت‌وگو و بر ادامه اهداف شهدا تا پاي جان تاکيد کردند.
شناسه خبر : 32450 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۵

«محمدرسول صادق کوهستانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای دارکلا علیا مسجد حضرت ولی عصر چالوس با خانواده شهید «فرشاد ملکان» به مناسبت هفته بسیج دیدار و گفتگو و بر ادامه اهداف شهدا تا پای جان تاکید کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای دارکلا علیا مسجد حضرت ولی عصر چالوس اظهار کرد: دیدار و گفت و گو با خانواده معظم و معزز شهدا که صبر زینبی را برای ادامه و صیانت از آرمان های وصال یافتگان به یار در پیش گرفتند از وظایف تمام اقشار جامعه محسوب می شود.

 

وی بیان کرد: دیدار و انتقال اهداف شهدا به نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان جامعه علاوه بر فعالیت های مختلف اجتماعی، هنری، قرآنی، فرهنگی و ... در کانون های فرهنگی هنری مساجد از وظایف این نهاد به شمار می آید.

 

گفتتنی است، شهید «فرشاد ملکان» در سال 45 دیده به جهان گشود و در سال 62 به شهادت رسید و در گلزار شهدا سینوا شهرستان چالوس به خاک سپرده شد.