تدارک 13 عنوان برنامه به همت کانون پیامبر اعظم لاریم جویبار/تبلور هم‌افزایی بسیج و کانون‌های مساجد
تدارک 13 عنوان برنامه به همت کانون پيامبر اعظم لاريم جويبار/تبلور هم‌افزايي بسيج و کانون‌هاي مساجد
مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم لاریم جویبار؛

تدارک 13 عنوان برنامه به همت کانون پیامبر اعظم لاریم جویبار/تبلور هم‌افزایی بسیج و کانون‌های مساجد

نبوي، از تدارک 13 عنوان برنامه در هفته بزرگداشت بسيج به همت کانون پيامبر اعظم لاريم جويبار و پايگاه مقاومت بسيج شهدا خبر داد و افزود: اين فعاليت‌ها تبلوري از هم‌افزايي و همکاري کانون مساجد و بسيج است.
شناسه خبر : 32446 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

«سید میثم نبوی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم لاریم جویبار به مناسبت هفته بسیج به اجرای برنامه‌ها و فعالیت های مختلفی پرداخته و 13 عنوان برنامه را تدارک دیده است.

مدیر کانون فرهنگی پیامبر لاریم جویبار با اشاره به اینکه بسیج مستضعفان در 5 آذرماه 1358 تشکیل شد، اظهار کرد: بیش از چهل سال از تشکیل این شجره طیبه می گذارد و کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های مقامت بسیج در خانه های خدا بر زمین فعالیت های گسترده ای را در کنار یکدیگر انجام می دهند. 

 

وی با اشاره به اینکه هم افزایی و همکاری کانون مساجد و بسیج منجر به ارتقای بنیان های فرهنگی جامعه می شود، بیان کرد: فضاسازی فرهنگی و تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقه فرهنگی در فضای مجازی، اردوی جهادی کمک به ساخت خانه محروم، فراخوانی دسته رزمی پایگاه، برگزاری گشت‌های رضویون شبانه پایگاهی از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم لاریم در هفته بسیج به شمار می آیند.

 

نبوی، دیدار با خانواده شهدا و بسیجیان پیشکسوت، رژه موتوری و خودرویی در هفته بسیج، طرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، اردوی آموزشی تفریحی بسیجیان پایگاه، مسابقه نقاشی با موضوع هفته بسیج برای سنین ابتدایی، پیاده روی شبانه بسیجیان پایگاه با عنوان (اقتدار و انسجام سربازان ولایت)، حضور منسجم در فراخوانی آحاد بسیجیان در جمع بسیجیان شهرستان و مسابقه فوتسال پایگاهی را از برنامه های دیگر کانون فرهنگی پیامبر لاریم جویبار جهت گرامیداشت هفته بسیج برشمرد.

 

وی ضمن قدردانی از اهتمام ویژه همه دست اندرکاران در برگزاری هفته گرامیداشت بسیج به ویژه «حسن نصیری لاریمی» از فعالین مسجدی که با کانون فرهنگی پیامبر لاریم جویبار همکاری دارد، اظهار امیدواری کرد تا با اجرای برنامه های متنوع و جذاب، تمام اقشار مردم به کانون های فرهنگی هنری مساجد بیش از پیش سوق یابند.