محفل کتابخوانی به همت کانون ثامن الائمه نکا برگزار شد
محفل کتابخواني به همت کانون ثامن الائمه نکا برگزار شد
به مناسبت هفته انس با یار مهربان:

محفل کتابخوانی به همت کانون ثامن الائمه نکا برگزار شد

محفل کتابخواني به همت کانون فرهنگي هنري ثامن الائمه نکا با هدف ترويج فرهنگ کتاب وکتابخواني و الفت خانواده باکتاب به مناسبت هفته انس با يار مهربان برگزار شد.
شناسه خبر : 32291 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

«هادی مختاری ولاشدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه مسجد صاحب الزمان نکا علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های مختلف، فعالیت های خداپسندانه و کمک به همنوع را در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه مسجد صاحب الزمان نکا اظهار کرد: از جمله این فعالیت‌ها، برگزاری محفل کتابخوانی به همت کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه مسجد صاحب الزمان نکا است که با هدف ترويج فرهنگ کتاب وکتابخواني وانس خانواده با کتاب به مناسبت هفته انس با یار مهربان برگزار شد؛ این محفل با استقبال خوب علاقه مندان وادی کتاب همراه بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه مسجد صاحب الزمان نکا با اشاره به اکران و نقد وبررسي فيلم در مسجد صاحب الزمان نکا افزود: این برنامه ها برای جذب جوانان به خانه های خدا بر زمین، بسیار تاثیرگذار است.

 

مختاری به فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه مسجد صاحب الزمان شهرستان نکا اشاره کرد و افزود: ۲۰۰پرس غذاي گرم بين اهالي محل به همت کانون و با همکاري خيرين روستای گل چال سر این شهرستان ودهيار در راستای رواق همدلی و تقویت روحیه کمک به همنوع توزیع شد.

 

 وی از جمع آوري زباله درطبيعت باهمکاري جوانان دوستداران طبيعت روستای گل چال سر نکا خبرداد و گفت: بزرگان دین به نظافت و دوست بودن با طبیعت و اهمتی به این موهبت الهی توصیه های بسیاری کرده اند.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه مسجد صاحب الزمان نکا با 211 عضو در روستای گل چال سر این شهرستان واقع است.