مروری بر فعالیت‌های کانون جوادالائمه سوادکوه شمالی به مناسبت هفته کتاب
مروري بر فعاليت‌هاي کانون جوادالائمه سوادکوه شمالي به مناسبت هفته کتاب

مروری بر فعالیت‌های کانون جوادالائمه سوادکوه شمالی به مناسبت هفته کتاب

کانون فرهنگي هنري جوادالائمه حسينيه امام جعفر صادق سوادکوه شمالي به مناسبت هفته کتاب، فعاليت‌هاي متعددي را براي انس با يار مهربان برنامه‌ريزي کرده است.
شناسه خبر : 32240 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

«مرتضی زارع» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه قصه گویی به زبان محلی مازندرانی، داستان خوانی، نمایش محلی و مسابقه نقاشی را برنامه ریزی کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی افزود: این برنامه ها با دعوت از روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه شمالی و نهاد کتابخانه عمومی این شهرستان واقشار مختلف مردم، امروز پنج شنبه(27 آبان) در این کانون برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: تولید نماهنگ با عنوان «قاصدک کتاب» درباره کتابخوانی به همت اعضای 18-5 سال کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی از فعالیت های دیگر به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی به شمار می آید.

 

زارع با اشاره به اینکه مسابقه نقاشی و عکاسی با موضوع کتاب و کتابخوانی و من کتاب را دوست دارم برای نقاشی و من و کتاب و کتابخانه من ... برای عکاسی برای تمام علاقه مندان به همت کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی برگزار می شود، بیان کرد:  شرکت کنندگان آثار نقاشی را امروز پنجشنبه (27 آبان) به حسینیه امام جعفر صادق شهرستان سوادکوه شمالی تحویل دهند و جایزه دریافت کنند و در بخش عکاسی نیز آثار خود را به شماره 09117144946 در واتساپ و ایتا، ارسال نمایند.

 

وی بیان کرد: کتابخانه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی با 300 جلد کتاب در مضامین علمی، مذهبی و ... پذیرای علاقه مندان به یار مهربان در طول سال است.