گزارشی از فعالیت‌های کتابخانه کانون فرهنگی هنری اسوه بابل
گزارشي از فعاليت‌هاي کتابخانه کانون فرهنگي هنري اسوه بابل

گزارشی از فعالیت‌های کتابخانه کانون فرهنگی هنری اسوه بابل

کانون فرهنگي هنري اسوه مسجد کاظم بيک بابل، به مناسبت فرارسيدن هفته کتاب و کتاب‌خواني فعاليت‌هاي متعددي را براي بچه‌هاي مساجد طراحي کرده است.
شناسه خبر : 32189 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۱۷

«حسن عروجی اصفهانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری اسوه مسجد کاظم بیک شهرستان بابل با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، برنامه‌های متنوعی را طی سال در دستور کار دارد و مختص زمانی خاص نمی شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اسوه مسجد کاظم بیک شهرستان بابل افزود: معرفی کتاب برای سنین مختلف و مشاوره برای معرفی یار مهربان از جمله فعالیت های این کانون به شمار می آید.

 

وی اظهار کرد: مطالعه مشارکتی به منظور افزایش انگیزه به منظور سوق دادن اعضای کانون به حوزه کتاب و کتابخوانی، یکی دیگر از برنانه های کانون فرهنگی هنری اسوه مسجد کاظم بیک شهرستان بابل است که در طی سال اجرا می شود و نتایج خوبی تاکنون برای انس با کتاب شده است.

 

عروجی اصفهانی افزود: آن دسته از اعضای کانون که کتاب ها را خودشان می خوانند در جلسات جداگانه اقدام به معرفی این آثار به سایرین خواهند کرد که این امر علاوه بر آشنایی اعضا با محتوای اثر، منجر به تقویت اعتماد به نفس بچه های عضو در کانون می شود.

 

این فعال مسجدی در بخش دیگری از مباحث خود اظهار کرد: ضدعفوني و بهداشتي کردن ميزها و صندلي هاي کتابخانه کانون فرهنگی هنری اسوه مسجد کاظم بیک شهرستان بابل از اقدامات دیگر کانون فرهنگی هنری اسوه مسجد کاظم بیک شهرستان بابل است که در طول هفته برای چند دفعه صورت می‌گیرد چراکه به نظافت و بهداشت در دین بسیار سفارش شده است.

 

عروجی اصفهانی با اشاره به اینکه علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی عضو در این کانون می توانند از ساعت 20-15 هر روز به جز جمعه و تعطیلات رسمی به کتابخانه کانون فرهنگی هنری اسوه مسجد کاظم بیک شهرستان بابل مراجعه کنند، ضمن اینکه مراجعه کنندگان به کتابخانه در طی هفته  حدود 180 نفر هستند. 

 

وی اظهار کرد: کتابخانه کانون فرهنگی هنری اسوه مسجد کاظم بیک شهرستان بابل با چهار قفسه، 800 جلد کتاب، 75 عضو فعال، 50 میز و 100 صندلی آمادگی دارد تا علاقه مندان به وادی مطالعه از کتاب و مکان این کتابخانه استفاده کنند.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری اسوه مسجد کاظم بیک شهرستان بابل در بخش کانون های بالای 15 هزار امتیاز از سقف 20 هزار امتیاز قابل کسب در طرح ملی ایران قوی (فهما 99) به عنوان منتخب معرفی شد واین کانون یکهزار و 580 امتیاز را در رواق کتاب کسب کرد.