برپایی آیین جشن سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری در کانون های فهما مازندران
برپايي آيين جشن سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکري در کانون هاي فهما مازندران

برپایی آیین جشن سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری در کانون های فهما مازندران

سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکري در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران با اجراي برنامه هاي متنوع نظير جشن و مراسم محفل انس با قرآن با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزار شد.
شناسه خبر : 32057 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: سالروز میلاد با سعادت یازدهمین ستاره آسمان ولایت و امامت حضرت امام حسن عسکری در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گرامی داشته شد.

 

بر اساس این گزارش: به بهانه این مناسبت فرخنده و مبارک، آیین جشن و سرور با اجرای برنامه های متنوع نظیر سخنرانی، مراسم محفل انس با قرآن، مولودی خوانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

این گزارش می افزاید: برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع کمک های معیشتی از فعالیت های دیگر کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان  به مناسبت ولادت خجسته امام حسن عسکری به شمار می آیند.

 

گفتنی است، حضرت امام حسن عسکری به روایت مشهور در هشتم ربیع الثانی در سال ۲۳۲ هجری قمری در مدینه، دیده به جهان گشود و به رغم جوانی آن حضرت و کوتاه بودن مدت امامت  امام یازدهم و محدودیت های به وجود آمده توسط حکومت وقت برای ایشان و پیروانشان، شاگردانی را پرورش داد که هر کدام  در ترویج فرهنگ تشیع و رفع شبهات دشمنان شیعه نقش مهمی داشتند.