برگزاری هفته مازندران در راستای تحکیم هویت فرهنگی
برگزاري هفته مازندران در راستاي تحکيم هويت فرهنگي
مدیر کانون محمد رسول الله گلوگاه عنوان کرد:

برگزاری هفته مازندران در راستای تحکیم هویت فرهنگی

نجفي با اشاره به برگزاري جشن هفته مازندران به همت کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله مسجد امام حسين گلوگاه در نپاغ باغ تيرتاش اين شهرستان، گفت: اين جشن در راستاي تحکيم هويت فرهنگي و انتقال آداب و رسوم ديار علويان به آيندگان صورت گرفت.
شناسه خبر : 31973 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۴

«صالح نجفی» در گفت و گو با ستاد ارتبطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: جشن هفته مازندران به همت کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله مسجد امام حسین شهرستان گلوگاه در نپاغ باغ تیرتاش این شهرستان با حضور مسئولین برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله مسجد امام حسین شهرستان گلوگاه افزود: این کانون با تقبل هزینه حدود یک میلیون تومان جهت اهدای جوائز، لوح تقدیر، پذیرایی و ... با همکاری اداره فرهنگ و میراث فرهنگی به برپایی این جشن اقدام کرد.

وی اظهار کرد:  14 آبان به خاطر سالروز بيعت مردم مازندران با حسن بن زيد علوی بنيان گذار نخستين حكومت شيعی علوی به روز مازندران نامگذاری شده و به همین خاطر از 13 تا 20 آبان به هفته مازندران نامیده می شود که برنامه های متعددی در این هفته از سوی نهادهای مختلف اجرا شد.

 

نجفی بیان کرد: گرامیداشت روز و هفته مازندران به نوعی بیانگر تحکیم هویت فرهنگی این استان محسوب می شود که کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله مسجد امام حسین شهرستان گلوگاه به برگزاری جشن هفته مازندران اقدام کرد تا آداب و رسوم و هویت این استان برای آیندگان مانا بماند.

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله مسجد امام حسین شهرستان گلوگاه علاوه بر فعالیت های عام المنفعه به برگزاری برنامه های مذهبی و ملی توجه ویژه دارد.