تشکیل اتاق بازی در مسجد امام حسین(ع) آمل به همت کانون تسنیم
تشکيل اتاق بازي در مسجد امام حسين(ع) آمل به همت کانون تسنيم

تشکیل اتاق بازی در مسجد امام حسین(ع) آمل به همت کانون تسنیم

صالحي از تشکيل اتاق بازي براي کودکان نوجوانان در مسجد امام حسين شهرستان آمل خبر داد و گفت: ارتباط آينده سازان جامعه با اين پايگاه الهي مدت تاثيرات شگرفي در آنها دارد.
شناسه خبر : 31899 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

«کمیل صالحی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اتاق بازی برای کودکان نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه در مسجد امام حسین شهرستان آمل تشکیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری تسنیم مسجد امام حسین آمل اظهار کرد: بازی، نشاط و شادابی را همراه دارد و به ویژه بازی های توام با تفکر و خلاقیت که موجب بروز شکوفایی استعدادهای بالقوه می شود باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

صالحی با اشاره به تاکید بزرگان دین به تربیت درست فرزندان، بیان کرد: ارزش ها را در قالب بازی می توان به آینده سازان جامعه منتقل کرد.

 

وی ابرازکرد: مسجد ارزشمند ترین و بهترین محیط برای رشد معنوی و تربیت روحی انسان ها به شمار می آید و ارتباط کودکان و نوجونان با این پایگاه الهی حتی به مدت کوتاه مدت تاثیرات شگرفی در آنها دارد.

 

صالحی گفت: استقبال کودکان و نوجوانان از اتاق بازی در مسجد امام حسین آمل موجب شده تا فعالیت های بیشتری را برای آنها برنامه ریزی کنیم.