نشست نهج البلاغه و صحیفه خوانی با توجه به استقبال علاقه مندان برگزار می شود
نشست نهج البلاغه و صحيفه خواني با توجه به استقبال علاقه مندان برگزار مي شود
مدیر کانون پیامبراعظم تنکابن:

نشست نهج البلاغه و صحیفه خوانی با توجه به استقبال علاقه مندان برگزار می شود

عشوريان گفت: برگزاري نشست نهج البلاغه و صحيفه خواني به همت کانون فرهنگي هنري پيامبراعظم مسجد صاحب الزمان تنکابن با توجه به استقبال علاقه مندان و اهميت اين دو کتاب ارزشمند در دستور کار اين کانون قرار گرفت.
شناسه خبر : 31802 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

«رجبعلی عشوریان» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری پیامبراعظم مسجد صاحب الزمان تنکابن علاوه بر فعالیت در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های دیگری را در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبراعظم مسجد صاحب الزمان تنکابن افزود: نشست نهج البلاغه و صحیفه خوانی به همت کانون فرهنگی هنری پیامبراعظم مسجد صاحب الزمان تنکابن در هفته جاری با توجه به اهمیت این دو کتاب و تاثیرگذاری آن در ابعاد مختلف زندگی با عمل به این دو کتاب ارزشمند برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: اجرای حضوری طرح تلاوت نور و تفسیر قرآن یکی دیگر از فعالیت های کانون فرهنگی هنری پیامبراعظم مسجد صاحب الزمان تنکابن است که تاکنون مورد استقبال علاقه مندان به معجزه پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی قرار گرفته است.

 

عشوریان بیان کرد: هرهفته یک جز قرآن به صورت مجازی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری پیامبراعظم مسجد صاحب الزمان تنکابن تلاوت و ثواب آن به آقا امام زمان، روح مطهر اولیا و اوصیا همچنین اموات اهدا می شود.

 

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری پیامبراعظم مسجد صاحب الزمان تنکابن در روستای لات کنار این شهرستان قرار دارد.