برگزاری نشست رابطین استان مازندران با محور تکریم از خانواده شهدا
برگزاري نشست رابطين استان مازندران با محور تکريم از خانواده شهدا

برگزاری نشست رابطین استان مازندران با محور تکریم از خانواده شهدا

برنامه‌ريزي با محور تکريم از خانواده شهدا در قالب طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در شهر بابل برگزار شد.
شناسه خبر : 31667 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: برنامه ريزي درخصوص تكريم از خانواده محترم شهدا با محوريت سه شنبه هاي تكريم در بابل، روز گذشته (11آبان) باحضور شبکه رابطین برگزار شد.

 

حجت الاسلام «رجب نعمتی» دراین جلسه برنامه ریزی طی سخنانی گفت: تكريم از خانواده محترم شهدا علاوه بر برکات معنوی از وظایف تمام آحاد جامعه است چراکه خانواده وصال یافتگان به یار با صبروشکیبایی از آرمان های کبوتران خونین بال به خوبی صیانت می کنند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: طرح ملی سه شنبه هاي تكريم یکی از طرح های خوبی است که مورد استقبال خوب قرار گرفته و کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران آن را اجرا می کنند.

 

وی بیان کرد: تقدیر و ادامه اهداف شهدا در طرح ملی سه شنبه های تکریم مورد عنایت ویژه است و جوانان نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه باید به راه وصال یافتگان به یار ادامه دهند.

 

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: شبکه سازی بازوان توانمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان است و در طول سه سال، شهرستان بابل همت والایی داشت و این روند همچنان ادامه دارد.

 

«عیسی محمدی فیروزجایی»، در این جلسه به اهمیت کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: کانون های فهما در عرصه های مختلف هنری، قرآنی، اجتماعی، فرهنگی و ... فعالیت می کنند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد بابل که برنامه های خوبی داشته باشند مورد حمایت قرار می گیرند.