اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در استان مازندران با دیدار از پاسدار بازنشسته
اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان مازندران با ديدار از پاسدار بازنشسته

اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در استان مازندران با دیدار از پاسدار بازنشسته

طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم به همت کانون منتظران مهدي مسجد صاحب الزمان سيمرغ با ديدار از پاسدار بازنشسته تا عيادت از بيمار اجرايي شد.
شناسه خبر : 31664 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: طرح ملی سه شنبه های تکریم یکی از فعالیت های ماندگار ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و نیز در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران «طرح ملی سه شنبه‌های تکریم» را آغاز کرده است.

 

بر اساس این گزارش: اجرای شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز و … در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی از جمله اهداف طرح است  که کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان به اجرای آن، عنایت ویژه دارند.

این گزارش می افزاید: طرح ملی سه شنبه های تکریم با دیداراز پاسدار بازنشسته جهت تقدیر زحمات مبارزان راه استبداد و استعمار و حافظان نظام و آرمان های انقلاب تا عیادت از بیمار که از تاکیدات بزرگان دین است به همت کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ در این هفته اجرایی شد.

 

در این گزارش تصریح می شود: کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ به اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم عنایت ویژه دارد چرا که این  طرح را  بسیار شایسته، قابل تقدیر و تاثیرگذار در جامعه می داند.