برگزاری جلسات قرآن تا تداوم رزمایش مومنانه به همت کانون منتظران مهدی سیمرغ
برگزاري جلسات قرآن تا تداوم رزمايش مومنانه به همت کانون منتظران مهدي سيمرغ

برگزاری جلسات قرآن تا تداوم رزمایش مومنانه به همت کانون منتظران مهدی سیمرغ

برگزاري جلسات ماهانه قرآن تا تداوم رزمايش مومنانه و دستگيري از خانواده هاي کم برخوردار به همت کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي مسجد صاحب الزمان سيمرغ از جمله فعاليت هاي اين کانون محسوب مي شود.
شناسه خبر : 31612 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۷

«مجید اسدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ، فعالیت های متنوع هنری، قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و ... را انجام می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ اظهار کرد: جلسه  قرآن کریم یکی از برنامه های این کانون است که هر ماه  برگزار می شود چرا که انس با معجزه پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی تاثیر شگرفی در زندگی انسان دارد.

 

وی بیان کرد: رزمایش مومنانه و دستگیری از خانواده های کم برخوردار یکی دیگر از فعالیت های کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ به شمار می آید که در مناسبت های مختلف اجرا می شود و علاوه بر اجر اخروی، تاثیرات و برکات دنیوی زیادی بر زندگی می گذارد.

 

اسدی با اشاره به تاسیس کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان شهرستان سیمرغ از سال 92، ابراز کرد: این کانون با 246 عضو در روستای زیارکلا بخش تالارپی این شهرستان واقع است.