جلسه توجیهی رابطین فهما شهرستان آمل با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران تشکیل شد
جلسه توجيهي رابطين فهما شهرستان آمل با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران تشکيل شد

جلسه توجیهی رابطین فهما شهرستان آمل با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران تشکیل شد

جلسه توجيهي رابطين فهما شهرستان آمل با حضور سرپرست ستاد فرهنگي هنري مساجد مازندران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان تشکيل شد.
شناسه خبر : 31594 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: جلسه توجیهی رابطین فهما شهرستان آمل با حضور حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد فرهنگی هنری مساجد مازندران و «علیرضا مومنی خنکدار»، کارشناس مسئول واحد ساماندهی و شبکه سازی این ستاد در استان و «امیرامیرنیا»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان  در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هزار سنگر آمل تشکیل شد.

 

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام نعمتی طی سخنانی به اهمیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد و تاثیرگذاری آنها در جامعه با توجه به فعالیت های متنوع هنری، اجتماعی، فرهنگی، قرآنی، اقدامات عام المنفعه و ... اشاره کرد.

این گزارش می افزاید: این جلسه توجیهی با ارائه توضیحاتی درباره چگونگی دریافت مجوز الکترونیکی، افزایش امتیاز در سومین رویداد ملی فهما و مراحل تشکیل کانون های جدیدالتاسیس همراه بود.

 

در ادامه این گزارش تصریح می شود: جلسات توجیهی حضوری برای رابطین تمام شهرستان های مازندران از 27 مهر آغاز شد و روز گذشته (9 آبان) پایان یافت و قبل از این جلسات حضوری، دو جلسه توجیهی رابطین فهما در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت وبیناری در دیار علویان برگزار شد.