شرکت اعضای کانون‌های مساجد مازندران در گردهمایی یاوران ام‌المومنین خدیجه کبری(س) در قم
شرکت اعضاي کانون‌هاي مساجد مازندران در گردهمايي ياوران ام‌المومنين خديجه کبري(س) در قم

شرکت اعضای کانون‌های مساجد مازندران در گردهمایی یاوران ام‌المومنین خدیجه کبری(س) در قم

42 نفر از اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران در گردهمايي ياوران ام‌المومنين خديجه کبري(س) و تجليل از عوامل توزيع قرباني اول ماه برنامه سمت خدا در قم شرکت کردند.
شناسه خبر : 31527 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان مازندران: گردهمايي ياوران ام‌المومنين خديجه کبري(س) و تجليل از عوامل توزيع قرباني اول ماه برنامه سمت خدا از روز گذشته جمعه (7 آبان) در قم آغاز شد.

 

بر اساس این گزارش: 42 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در گردهمايي ياوران ام‌المومنين خديجه کبري(س) و تجليل از عوامل توزيع قرباني اول ماه برنامه سمت خدا  در محل مجتمع یاوران مهدی (عج) در جوار مسجد مقدس جمکران قم شرکت کردند.

 

این گزارش می افزاید: این گردهمایی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و مسئولان ستادی و استانی در حال برگزاری است؛ ضمن اینکه امروز شنبه (8 آبان) نیز آیین گلباران حرم کریمه اهل‌بیت(ع) در راستای گرامیداشت سالروز ورود آن حضرت به شهر مقدس قم برگزار شد.

گفتنی است، به همت موسسه حضرت خدیجه و برنامه سمت خدا در طی دو سال گذشته، 40 هزار راس قربانی صورت گرفت و بین نیازمندان سراسر کشور حتی در دورترین نقاط و صعب العبور در مناسبت های مختلف توزیع شد و یاری گر خانواده های کم برخوردار است.