جلسه رابطین شهرستان های بابلسر و فریدونکنار تشکیل شد
جلسه رابطين شهرستان هاي بابلسر و فريدونکنار تشکيل شد

جلسه رابطین شهرستان های بابلسر و فریدونکنار تشکیل شد

جلسه رابطين شهرستان هاي بابلسر و فريدونکنار در تداوم برگزاري دوره هاي آموزشي توجيهي فهما تشکيل شد.
شناسه خبر : 31495 تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: جلسه رابطین شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در تداوم برگزاری دوره های آموزشی توجیهی فهما، روز گذشته (5 آبان) در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر تشکیل شد.

 

بر اساس این گزارش: دو جلسه وبیناری با رابطین فهما مازندران از شهرستان گلوگاه در شرق استان مازندران تا شهرستان رامسر در غرب مازندران به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

 

این گزارش می افزاید: در جلسه توجیهی رابطین شهرستان های بابلسر و فریدونکنار که با حضور حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانن های فرهنگی هنری مساجد مازندران، «علیرضا مومنی خنکدار»، کارشناس مسئول واحد ساماندهی و شبکه سازی این ستاد در استان، حجت الاسلام «اسماعیل کعبه ای»، کارشناس روابط عمومی دیار علویان و «قدرت‌الله یوسفی»، و «محمدعلی هاشم پور» به ترتیب روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های بابلسر و فریدونکنار همراه بود به توجیه چگونگی دریافت مجوز الکترونیکی، افزایش امتیاز در سومین رویداد ملی فهما و تشکیل کانون های جدیدالتاسیس پرداخته شد.

 

در ادامه این گزارش آمده است: بر آشنایی و استفاده بهینه از قابلیت های سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir  که سایت جامع و کاربردی  ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور است در این کارگاه آموزشی تاکید شد.

 

در این گزارش تصریح می شود: جلسه توجیهی حضوری با شبکه رابطین فهما شهرستان های دیگر استان مازندران در هفته آینده نیز ادامه دارد.