بازدید موزه شهدای بابلسر با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران
بازديد موزه شهداي بابلسر با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران

بازدید موزه شهدای بابلسر با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران

موزه شهداي بابلسر با هدف تجديد ميثاق با آرمان هاي وصال يافتگان به يار و ادامه آرمان هاي آنها با حضور سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران مورد بازديد قرار گرفت.
شناسه خبر : 31494 تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: موزه شهدای شهرستان بابلسر با هدف تجدید میثاق با آرمان های وصال یافتگان به یار و ادامه آرمان های آنها با حضور حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، تعدادی از کارشناسان این ستاد، « قدرت‌الله یوسفی»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و سرهنگ «سید باقر طاهری»، مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر مورد بازدید قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام نعمتی طی سخنانی در این بازدید به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست اشاره کرد و گفت: اهتمام به پاسداشت مقام والای شهدا، صیانت، انتقال و بکارگیری اهداف آنها وظیفه تمام آحاد جامعه است.

 

وی اظهار کرد: مفاهیم ارزشمند دوران دفاع مقدس و از خودگذشتگی های شهدا و خانواده معظم و معزز آنها باید به نسل جوان به درستی انتقال یابد چراکه آنها آینده سازان جامعه محسوب می شوند.

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری برنامه های متننوع نظیر سه شنبه های تکریم و دیدار با خانواده شهدا و یادواره های شهدا تمام تلاش خویش را برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بکار می گیرند.