لزوم کیفی سازی برنامه های فرهنگی به دور از شعار و شتاب‌زدگی
لزوم کيفي سازي برنامه هاي فرهنگي به دور از شعار و شتاب‌زدگي
سرپرست ستاد فهما مازندران تاکید کرد:

لزوم کیفی سازی برنامه های فرهنگی به دور از شعار و شتاب‌زدگی

حجت الاسلام نعمتي بر لزوم کيفي سازي برنامه هاي فرهنگي به دور از شعار و شتابزدگي تاکيد کرد و گفت: بارگذاري فعاليت ها در سومين رويداد ملي فهما تا پايان آذرماه ادامه دارد.
شناسه خبر : 31436 تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: جلسه شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران امروز (4 آبان) با حضور سرپرست ستاد فهما و کارکنان این ستاد با محوریت سومین رویداد ملی فهما تشکیل شد.

 

حجت الاسلام «رجب نعمتی» طی سخنانی در این جلسه با تبریک ایام مبارک ربیع الاول گفت: در مکتب اهل بیت با پیروی از اهداف بزرگان دین، پیروان آبرومند و راستین آنها باشیم.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با تاکید بر لزوم کیفی سازی  برنامه های فرهنگی به دور از شعار و شتابزدگی، اظهار کرد: بارگذاری فعالیت ها در سومین رویداد ملی فهما تا پایان آذرماه ادامه دارد که با مدیریت بر زمان و توجه ویژه به افزایش امتیاز در این رویداد که با شعار به توان مردم در سال جاری است می توان به خروجی های خوب رسید.

 

وی با اشاره به بازدید و گفتگو با مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری اسوه مسجد کاظم بیک بابل، اظهار کرد: این کانون یکی از کانون های بسیار فعال است که به تربیت نیروی جوان متعهد، فعالیت های فرهنگی ارزشی و کارهای تشکیلاتی عنایت ویژه دارد و می تواند الگویی برای کانون های فهما دیگر باشد.

 

«علی ایزدی» نیز در این جلسه طی سخنانی به روند به روزرسانی کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران پرداخت.

 

کارشناس کتابخانه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: 428 کتابخانه در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران وجود دارند که از این تعداد، 328 کتابخانه مخزن دار و مابقی باز هستند.

 

وی با اشاره به اینکه از 30-24 آبان به هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است، بیان کرد: اهمیت کتاب و مطالعه و تاثیر آن در جامعه بر کسی پوشیده نیست و برنامه هایی برای گرامیداشت این هفته در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و کانون های فهما در دستور کار قرار می گیرد.