برگزاری طرح تلاوت نور تا حضور در طرح ملی سردار شهید قاسم سلیمانی
برگزاري طرح تلاوت نور تا حضور در طرح ملي سردار شهيد قاسم سليماني
مدیر کانون حضرت رسول الله گلوگاه خبر داد:

برگزاری طرح تلاوت نور تا حضور در طرح ملی سردار شهید قاسم سلیمانی

نجفي از برگزاري طرح تلاوت نور تا حضور اعضاي کانون محمد رسول الله مسجد امام حسين گلوگاه در طرح ملي سردار شهيد قاسم سليماني با هدف توجيه پروتکل هاي بهداشتي خبر داد.
شناسه خبر : 31298 تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

«صالح نجفی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون های فرهنگی هنری محمد رسول الله  مسجد امام حسین گلوگاه به برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و فعالیت های خیرخواهانه اهتمام ویژه دارد.

مدیر کانون محمد رسول الله مسجد امام حسین گلوگاه اظهار کرد: طرح تلاوت نور یکی از فعالیت های این کانون است که با استقبال اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان روبرو می شود و قرآن در ابعاد مختلف زندگی، تاثیرگذاری بسیاری دارد.

 

وی بیان کرد: حضور نيروهاي کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله مسجد امام حسين شهرستان گلوگاه در طرح ملي سردار شهيد قاسم سليماني با هدف توجيه پروتکل هاي بهداشتي به صاحبان کسب و کار جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا یکی از فعالیت های دیگر این کانون به شمار می آید.

 

نجفی با اشاره به اینکه  80 مرحله از این توجیه توسط این کانون صورت گرفته است، ابراز کرد: کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله مسجد امام حسين شهرستان گلوگاه در روستای تیرتاش این شهرستان واقع است.