ضرورت توجه کانون‌های مساجد به بهره گیری از ظرفیت های مردمی و فعالیت های خودجوش
ضرورت توجه کانون‌هاي مساجد به بهره گيري از ظرفيت هاي مردمي و فعاليت هاي خودجوش
سرپرست ستاد فهما مازندران تاکید کرد:

ضرورت توجه کانون‌های مساجد به بهره گیری از ظرفیت های مردمی و فعالیت های خودجوش

حجت الاسلام نعمتي با اشاره به اينکه سومين رويداد ملي فهما در سال جاري با شعار به توان مردم تا پايان آذرماه ادامه دارد، گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با بهره گيري از ظرفيت هاي مردمي وهمچنين فعاليت هاي خودجوش ابتکاري و محلي به افزايش امتياز در اين رويداد ملي بپردازند.
شناسه خبر : 31272 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» امروز (27 مهر) در جلسه شورای اداری ضمن تبریک ماه ربیع الاول بر استفاده از درس های زندگی مولودهای بزرگان دین در این ماه تاکید کرد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: کارکنان ستاد فهما مازندران علاوه بر پیگیری دریافت مجوزهای الکترونیکی به افزایش امتیاز در سومین رویداد ملی فهما عنایت داشته باشند به ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان هایی که بر عهده آنها گذاشته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه سومین رویداد ملی فهما در سال جاری با شعار به توان مردم تا پایان آذر ماه ادامه دارد، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با استفاده از ظرفیت های مردمی و همچنین فعالیت های خودجوش ابتکاری و محلی به افزایش امتیاز در این رویداد ملی بپردازند.

 

«علیرضا مومنی خنکدار» در این جلسه با اشاره به ارائه آماری از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: 565 کانون فهما در استان مازندران تاکنون مجوز الکترونیکی دریافت کردند.

 

کارشناس مسئول امور ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما مازندران اظهار کرد: 53 مسجد متقاضی تاسیس کانون های فرهنگی هنری هستند و همچنین 23 نفر مدیر کانون های فهما در دیار علویان تغییر کردند.

 

مومنی خنکدار با اشاره به اینکه یکهزار و 194 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان مازندران تاکنون تاسیس شد، بیان کرد: از 90 کانون فهما در استان براساس ملاک های مختلف نظیر دریافت مجوز الکترونیکی، امتیازدر فهما و ... حمایت مالی شد.

 

«الهام السادات هاشمی»، نیز طی سخنانی به توضیح رواق های 12 گانه که برای سومین رویداد ملی فهما در نظر گرفته شده اند پرداخت.

 

کارشناس مسئول امور فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران افزود: کانون های مساجد دیار علویان مي‌توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد نسبت به ثبت فعاليت هاي خود در 45 حوزه اقدام کنند  تا شاهد کسب امتیاز بیشتر در سومین رویداد ملی فهما در سال جاری باشیم.