جلسه شورای اداری ستاد فهما مازندران با محور تحقق شعار به توان مردم برگزار شد
جلسه شوراي اداري ستاد فهما مازندران با محور تحقق شعار به توان مردم برگزار شد

جلسه شورای اداری ستاد فهما مازندران با محور تحقق شعار به توان مردم برگزار شد

جلسه شوراي اداري ستاد فهما مازندران با محوريت تحقق شعار به توان مردم در سومين رويداد ملي فهما و افزايش امتياز در اين رويداد برگزار شد.
شناسه خبر : 31171 تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: جلسه شورای اداری ستاد فهما مازندران، جلسه شورای اداری ستاد فهما مازندران،  امروز شنبه (24 مهر) با محوریت تحقق شعار به توان مردم در سومین رویداد ملی فهما و افزایش امتیاز در این رویداد برگزار شد.

 

حجت الاسلام «رجب نعمتی» در این جلسه طی سخنانی گفت: دو روز در هفته جلسه شورای اداری ستاد فهما مازندران برگزار می شود و کارشناسان این ستاد به ارائه فعالیت های خود برای سومین رویداد ملی فهما بپردازند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: افزایش امتیاز در سومین رویداد ملی فهما در رواق های گوناگون نظیر رواق نور، رواق کتاب و رواق همدلی باید مورد توجه قرارگیرد.

 

وی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد دیارعلویان با توجه به فعالیت های متنوع در بخش های مختلف بدون تردید می توانند در ردیف 10 رتبه برتر از بین 32 استان کشور باشند.

 

حجت الاسلام نعمتی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری دو جلسه توجیهی رابطین به صورت حضوری با رابطین فهما شهرستان های ساری، میاندرود، قائمشهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی با حضور روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان کانون های مساجد در این ادارات اظهار امیدواری کرد تا شاهد خروجی های خوب با افزایش دریافت مجوزهای الکترونیکی و امتیاز در سومین رویداد ملی فهما باشیم.