شادباش آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) در کانون‌های فهما مازندران/از توزیع سبدهای معشیتی تا برگزاری نشست‌های بصیرتی
شادباش آغاز امامت حضرت وليعصر(عج) در کانون‌هاي فهما مازندران/از توزيع سبدهاي معشيتي تا برگزاري نشست‌هاي بصيرتي

شادباش آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) در کانون‌های فهما مازندران/از توزیع سبدهای معشیتی تا برگزاری نشست‌های بصیرتی

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران با تدارک برنامه هاي متنوع نظير توزيع سبدهاي معشيتي تا برگزاري نشست هاي بصيرتي، غرق شادي و سرور براي آغاز امامت و ولايت منجي عالم بشريت امام وليعصر هستند.
شناسه خبر : 31170 تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان مازندران: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران امروز شنبه (24 مهر) با توجه به آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت امام ولیعصر به برگزاری برنامه های مختلف در شب گذشته اقدام کردند و این روند تا امشب نیز ادامه دارد.

 

بر اساس این گزارش: مولودی خوانی و سخنرانی درباره ویژگی های امام زمان و وظایف منتظران از جمله محوریت های سخنرانی درباره امام دوازدهم به شمار می آید.

 

این گزارش می افزاید: توزیع سبدهای معیشتی، برگزاری نشست های بصیرتی، ختم قرآن و صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان از جمله فعالیت های دیگر کانون های فرهنگی هنری دیارعلویان بزرگداشت آغاز امامت آن امام همام محسوب می شوند.

 

در این گزارش تصریح می شود: آذین بندی مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد و محله ها و پخش دعای فرج از گلدسته های مساجد و تامل در آرمان های فرهنگ مهدوی از برنامه های دیگر کانون های فهما استان مازندران جهت بزرگداشت آغاز امامت حضرت صاحب الزمان هستند.