جلسه توجیهی حضوری رابطین پنج شهرستان مازندران برگزار شد
جلسه توجيهي حضوري رابطين پنج شهرستان مازندران برگزار شد
با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران:

جلسه توجیهی حضوری رابطین پنج شهرستان مازندران برگزار شد

دومين جلسه توجيهي حضوري با شبکه رابطين شهرستان هاي قائمشهر، جويبار، سيمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالي مازندران با تجليل همراه بود که در اين جلسات آموزشي حجت الاسلام نعمتي، سرپرست ستاد فهما مازندران حضور داشت.
شناسه خبر : 31132 تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: دو جلسه توجیهی رابطین فهما در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت وبیناری در دیار علویان برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش: با کاهش ویروس کرونا از یک شنبه(18 مهر) جلسه حضوری با شبکه رابطین شهرستان های ساری و میاندرود آغاز شد و روز گذشته (21 مهر)، دومین جلسه توجیهی حضوری با شبکه رابطین شهرستان های قائمشهر، جویبار، سیمرغ،  سوادکوه و سوادکوه شمالی مازندران با تجلیل همراه بود.

 

این گزارش می افزاید: در این جلسات حجت الاسلام«رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، «عیسی مدانلو»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر، «مهدی یزدانی»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه شمالی، «حمید امینی»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه و کارشناسان ستاد فهما استان و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های قائمشهر، جویبار، سیمرغ،  سوادکوه و سوادکوه شمالی، حضور داشتند و به تبادل پیشنهادات و ارائه راهکارهای لازم جهت دریافت سریع ترمجوز الکترونیکی و افزایش امتیاز فهما در سال جاری پرداختند.

 

در ادامه این گزارش تصریح می شود: در این جلسه توجیهی و آموزشی از حجت الاسلام «رضا راهدار»، رابط  کانون های فهما شهرستان سوادکوه شمالی و «هدایت ربیعی»، رابط کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع کلیج خیل شیرگاه و «فاطمه خادمی ارفعی»، کارشناس کانون های فرهنگی هنری مساجد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه شمالی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.