کانون‌های مساجد پایگاه مهم اشاعه فرهنگ و هنر ارزشی در جامعه هستند/ فعالیت های عام المنفعه تحقق‌بخش شعار به توان مردم
کانون‌هاي مساجد پايگاه مهم اشاعه فرهنگ و هنر ارزشي در جامعه هستند/ فعاليت هاي عام المنفعه تحقق‌بخش شعار به توان مردم
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران:

کانون‌های مساجد پایگاه مهم اشاعه فرهنگ و هنر ارزشی در جامعه هستند/ فعالیت های عام المنفعه تحقق‌بخش شعار به توان مردم

زارع با اشاره اينکه کانون‌هاي مساجد پايگاه مهم اشاعه فرهنگ و هنر ارزشي در جامعه محسوب به شمار مي‌آيند، گفت: فعاليت‌هاي عام‌المنفعه و خيرخواهانه در کانون‌هاي فهما زمينه‌ساز تحقق‌ شعار «به توان مردم» در سومين رويداد فهما است.
شناسه خبر : 31045 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۱
«عباس زارع» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، با گرامیداشت 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد در جمع روحانیان در خراسان شمالی گفت: معظم له در منویات خویش به اهمیت کانون های فهما و پایگاه های بسیج در کنار یکدیگر تاکید کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: کانون های مساجد پایگاه مهم  اشاعه فرهنگ و هنر ارزشی در جامعه هستند و باید از این ظرفیت عظیم به خوبی بهره گرفت.

وی گفت: دشمنان با هجمه های مختلف در صدد بی هویت کردن جوانان و نوجوانان ایران زمین هستند که کانون های فرهنگی هنری مساجد با فعالیت های مختلف هنری، اجتماعی، فرهنگی و ... می توانند آینده سازان جامعه را با جذب به این مراکز مهم از هر گزندی، مصون سازند.


زارع افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد امروزه با توجه به شرایط کرونا به فعالیت های متنوع جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حمایت از خانواده های آسیب دیده از این ویروس منحوس اقدام کردند و در حقیقت یکی از بازوان مهم برای مقابله با کرونا محسوب می شوند.


وی تصریح کرد: سومین رویداد فهما در سال جاری با شعار «به توان مردم» با شناسایی و استفاده از ظرفیت های مردمی در حال انجام است که فعالیت های عام المنفعه و خیرخواهانه نظیر یاری رساندن به خانواده های آسیب دیده از کرونا، اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت، توزیع سبدهای معیشتی و ... به نوعی به تحقق این شعار، کمک شایانی می کند.