تشکیل گروه نوجوانان محل تا کمک به خانواده های کم برخوردار به همت کانون شهدای زین العابدین جویبار
تشکيل گروه نوجوانان محل تا کمک به خانواده هاي کم برخوردار به همت کانون شهداي زين العابدين جويبار

تشکیل گروه نوجوانان محل تا کمک به خانواده های کم برخوردار به همت کانون شهدای زین العابدین جویبار

تشکيل گروه نوجوانان محل و آموزش احکام ديني تا کمک به خانواده هاي کم برخوردار با اهداي سبد کالا از جمله فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري شهداي زين العابدين مسجد امام علي جويبار محسوب مي شوند.
شناسه خبر : 30968 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

«قربانعلی متولی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای زین العابدین مسجد امام علی جویبار علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی، فعالیت های عام المنفعه را در دستور کار دارد تا اقشار مختلف مردم به سمت این مراکز سوق یابند.

   

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زین العابدین مسجد امام علی جویبار افزود: تشکیل گروه نوجوانان محل با آموزش قرآن، اذان و اقامه یکی از فعالیت های این کانون است تا آینده سازان جامعه با احکام دینی به خوبی آشنا شوند و از نوجوانانی با انس و الفت با کلام وحی از گزند هجمه های مختلف مصون بمانند.

وی اظهار کرد: کمک به خانواده های کم برخوردار با اهدای سبد کالا در مناسبت های مختلف یکی دیگر از فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهدای زین العابدین مسجد امام علی جویبار به شمار می آید تا لبخند رضایت بر لب های آنها بنشیند و تجربه مهر و عطوفت را بار دیگر با دریافت کمک های معیشتی تجربه کنند.

متولی بیان کرد: خواندن نماز یکی ازفریضه های مهم دین به شمار می آید که می توان با برپايي نماز جماعت اقشار مختلف مردم را در خانه های خدا بر زمین گرد هم آورد که در این راستا نماز مغرب و عشاء همه روزه در مسجد امام علی جویبار به صورت جماعت برگزار می شود و کانون فرهنگی هنری شهدای زین العابدین مسجد امام علی جویبار با تدارک فعالیت های مختلف تمام تلاش خویش را به انجام باشکوه این فریضه مهم دینی انجام می دهد.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای زین العابدین مسجد امام علی جویبار در 28 صفر و شهادت امام رضا، برنامه های باشکوهی را برگزار کرد تا سنین مختلف مردم با سیره بزرگان دین آشنا شوند و آنها را به عنوان الگو برای ابعاد مختلف زندگی خویش برگزینند.