تقدیر از مدافعین سلامت به همت کانون توفیق بهشهر
تقدير از مدافعين سلامت به همت کانون توفيق بهشهر

تقدیر از مدافعین سلامت به همت کانون توفیق بهشهر

مدافعين سلامت در عرصه بهداشت و جلوگيري از شيوع ويروس کرونا به همت اعضاي کانون فرهنگي هنري توفيق آباد شهيدآباد بهشهر تقدير شدند.
شناسه خبر : 30867 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۲

«محمد مشهدی محمدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری توفیق شهیدآباد بهشهر علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی ، فعالیت در عرصه های اجتماعی، هنری، قرآنی، فرهنگی و کارآفرینی را در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری توفیق شهیدآباد بهشهر اظهار کرد: به نیابت از پزشکان، پرستاران و مدافعین سلامت، شب گذشته (10 مهر) اعضای این کانون به همراه پایگاه سرداران اسلام، دیدار و تقدیر از تلاش های چندین ساله «سیده سکینه خالقی» و «صابر یزدانی فر» در عرصه بهداشت و و جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا داشتند.

 

وی بیان کرد: تقدیر از مدافعین سلامت و تجلیل از خانواده شهدا و جوانان و نوجوانان ارزشی به دفعات متعدد به همت کانون فرهنگی هنری توفیق شهیدآباد بهشهر صورت گرفت.

 

مشهدی محمدی ابراز کرد: تولید ماسک، پرورش زنبور عسل و دامداری از فعالیت های کارآفرینی اعضای کانون فرهنگی هنری توفیق شهیدآباد بهشهر به شمار می آیند.

 

وی گفت: کمک مومنانه به همت کانون فرهنگی هنری توفیق شهیدآباد بهشهر تاکنون در چندین مرحله به خانواده های کم برخوردار انجام شد که هنوز هم ادامه دارد.

 

مشهدی محمدی با اشاره به اینکه روستای شهید آباد بهشهر در عرصه هشت سال دفاع مقدس، 52 شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرد، تصریح کرد: ایثارگری ها و رشادت های اهالی این روستا می تواند به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه آینده سازان جامعه معرفی شود.