دیدار با ایثارگران تا اهدای لوازم التحریر در راستای طرح رواق همدلی در هفته دفاع مقدس
ديدار با ايثارگران تا اهداي لوازم التحرير در راستاي طرح رواق همدلي در هفته دفاع مقدس
مدیر کانون امام علی محمودآباد خبر داد:

دیدار با ایثارگران تا اهدای لوازم التحریر در راستای طرح رواق همدلی در هفته دفاع مقدس

حسين زاده از ديدار و تکريم ايثارگران تا اهداي لوازم التحرير به دانش آموزان بي بضاعت در راستاي طرح رواق همدلي در هفته دفاع مقدس به همت اعضاي کانون فرهنگي هنري امام علي مسجد اعظم محمودآباد خبر داد.
شناسه خبر : 30803 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۸

«مرتضی حسین زاده» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری امام علی مسجد اعظم محمودآباد جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و انتقال دستاوردهای آن به اقشار مختلف مردم برنامه های مختلفی را برگزار کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی مسجد اعظم محمودآباد افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای طرح رواق همدلی، ۳۲ بسته لوازم التحرير به ارزش ۴۰ ميليون ريال به دانش آموزان بی بضاعت به همت این کانون اهدا شد.

 

وی اظهار کرد: ديدار با دو تن از ايثارگران هشت سال دفاع مقدس با حضور روحاني و مدیر کانون فرهنگي امام علي مسجد اعظم محمودآباد و فرمانده حوزه یکی دیگر از برنامه های این کانون به مناسبت هفته دفاع مقدس به شمار می آید.

حسین زاده برگزاری مسابقات کتابخوانی و ورزشی نظیر تیراندازی، دومیدانی و پینگ پنگ بین نوجوانان و اهدای جوائز به سه نفر برتر در هرشته را از فعالیت های دیگر کانون فرهنگي امام علي مسجد اعظم محمودآباد به مناسبت هفته دفاع مقدس برشمرد.