تولید نماهنگ «بوی حرم، بوی حسین» به همت کانون شهید صمصام طور سیمرغ
توليد نماهنگ «بوي حرم، بوي حسين» به همت کانون شهيد صمصام طور سيمرغ

تولید نماهنگ «بوی حرم، بوی حسین» به همت کانون شهید صمصام طور سیمرغ

کانون فرهنگي هنري شهيد صمصام طور مسجد جامع شهرستان سيمرغ، نماهنگي را با عنوان « بوي حرم، بوي حسين» با محوريت جاماندگان اربعين حسيني توليد کرد.
شناسه خبر : 30737 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۶

«سید امین هاشمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: نماهنگ «بوی حرم، بوی حسین» با محوریت جاماندگان اربعین حسینی به همت کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع شهرستان سیمرغ و همکاری دارالقرآن این شهرستان تولید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور شهرستان سیمرغ اظهار کرد: در تولید این نماهنگ جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه اسلامی، نقش مهمی بر عهده داشتند.

 

وی بیان کرد: جوانان و نوجوانان متعهد و متخصص، جامعه اسلامی ایران از هر گزندی بیمه می کنند و کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با ایجاد انگیزه به پرورش آنها بپردازند.

 

هاشمی ابراز کرد: اربعین همواره مانا و جاودان در تاریخ می ماند چرا که هدف اباعبدالله الحسین در حادثه کربلا برای مصون ماندن دین مبین اسلام از دسیسه های دشمنان بود.

 

وی تصریح کرد: این نماهنگ با صدای عرفان پوررجب، سید هادی شکری و رضا باقری و میکس و میسترینگ جواد نیازی و تدوین حسن خالقی، تولید و در اربعین حسینی برای ارادتمندان پخش شد.