مقاومت در برابر جنگ اقتصادی از دستاوردهای دفاع مقدس است/از کربلای ایران تا اربعین حسینی
مقاومت در برابر جنگ اقتصادي از دستاوردهاي دفاع مقدس است/از کربلاي ايران تا اربعين حسيني
مدیر کانون جوادالائمه قائمشهر:

مقاومت در برابر جنگ اقتصادی از دستاوردهای دفاع مقدس است/از کربلای ایران تا اربعین حسینی

وليزاده با اشاره به حضور خود در مراحل مختلف دوران هشت سال دفاع مقدس، مقاومت در برابر جنگ اقتصادي را از دستاوردهاي اين دوران پرحماسه دانست.
شناسه خبر : 30658 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

«شمسعلی ولیزاده» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: دفاع مقدس حضور بود و امروز هم مقاومت در برابر جنگ اقتصادی از دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه مسجد امام رضا قائمشهر اظهار کرد: فرهنگ دوران دفاع مقدس برخاسته از عاشورا بود چراکه افراد بسیاری در این دوران تا پای جان از ولایت دفاع کردند.

این جانباز دوران دفاع مقدس با تاکید بر  اینکه ولایت را نباید تنها بگذاریم، بیان کرد: دشمن در خال حاضر به زانو درآمده و دسیسه های دشمنان در عرصه های مختلف نباید ما را ازاهداف انقلاب دور کند و به قول شهید بهشتی: «ما راست قامتان تاریخ خواهیم ماند».

وی درباره خاطره ای از دوران دفاع مقدس گفت: یک بار مرخصی آمدم با40 عدد پرچم جمهوری اسلامی ایران به منطقه مرزی کردستان برگشتم و شب عید بود که مورد حمله شدید قرار گرفتیم از24 شب تا چهار صبح مقاومت کردیم و مجروح شدم اما وسط نبرد افتادم و دو دفعه، شهادتین را گفتم اما ساعت شش نیروهای کمکی آمدند و من را نجات دادند.

 

ولیزاده به فعالیت های کانون فرهنگی هنری جوادالائمه مسجد امام رضا قائمشهر در هفته دفاع مقدس و اربعین اشاره کرد و افزود: در مسجد و کانون نصب بنر برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین هم مراسم داریم.

وی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه مسجد امام رضا قائمشهر با ارسال برنج و نذورات به موکب فاطمه الزهرا کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی مسجد النبی خرماکلا قائمشهر درکربلا همراهی کرد.

ولیزاده بیان کرد: اربعین 98 با دو اتوبوس از مسجد امام رضا قائمشهر به کربلا رفتیم برای چهارمین دفعه و در 28 مهر ماه در آستانه میلاد پیامبر، کاروانی را برای زیارت امام رضا به مشهد مقدس می بریم و تمام این فعالیت ها جهت انس و الفت بیشتر با خاندان عصمت و طهارت صورت می گیرد.