بازگویی خاطرات دفاع مقدس برای آینده سازان جامعه ضرورت دارد
بازگويي خاطرات دفاع مقدس براي آينده سازان جامعه ضرورت دارد
مدیر کانون شهید اکبر زادمهر ساری:

بازگویی خاطرات دفاع مقدس برای آینده سازان جامعه ضرورت دارد

شريفي گفت: بازگويي و تبيين خاطرات دفاع مقدس براي جوانان و نوجوانان به عنوان آينده سازان جامعه ضرورت دارد.
شناسه خبر : 30575 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۴

«محمد شریفی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: بازگویی و تبیین درست دوران هشت سال دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه ضرورت دارد تا کشور از گزند دشمنان بیمه شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبر زادمهر مسجد صاحب الزمان ساری افزود: شهدا بدون هیچ توقعی برای رضای خدا به جبهه های حق علیه باطل رفتند و در حال حاضر انتقال اهداف آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

این ایثارگر دوران دفاع مقدس اظهار کرد: یادواره بسیجیانی که در حال حاضر در میان ما نیستند برای اقشار مختلف مردم همچنین فرزندان آن بسیجیان که خاطرات اندکی از آن دلاورمردان دارند باید برگزار شود.

 

وی بیان کرد: قدردانی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و سرکشی از خانواده ایثارگران و شهدا در تمام طول سال یک وظیفه همگانی است.

 

شریفی ابراز کرد: خاطرات بسیاری از هشت سال دفاع مقدس دارم نظیر سال 65 در منطقه فاو که یک طلبه با وجود مجروح شدن و خون آمدن پاهایش با نوحه خوانی به رزمندگان روحیه می داد تا در برابر دشمن پایداری کنند.

 

این فعال مسجدی و دوران دفاع مقدس گفت: در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس، لوح تقدیر و هدیه ای را سه شنبه (30 شهریور) در حسینیه عاشقان کربلا ساری در همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس دریافت کردم.

 

وی، تمرین تیراندازی و اردوی یک روزه در جنگل برای نوجوانان با رعایت پروتکل های بهداشتی را از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید اکبر زادمهر مسجد صاحب الزمان رودپشت ساری جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد.