ظرفیت عظیم کانون های مساجد در صیانت از ارزش های دفاع مقدس کم نظیر است
ظرفيت عظيم کانون هاي مساجد در صيانت از ارزش هاي دفاع مقدس کم نظير است
سرپرست ستاد فهما مازندران:

ظرفیت عظیم کانون های مساجد در صیانت از ارزش های دفاع مقدس کم نظیر است

حجت الاسلام نعمتي ضمن تبريک آغاز هفته دفاع مقدس، ظرفيت عظيم کانون هاي فرهنگي هنري مساجد را در صيانت از ارزش هاي دفاع مقدس و انتقال آن به آينده سازان جامعه کم نظير دانست.
شناسه خبر : 30554 تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، به ظرفیت عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد در صیانت از ارزش های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:هشت سال دوران دفاع مقدس بیانگر دوران پایمردی سروقامتان حماسه آن دوران و سند افتخار و نماد مقاومت و مظلومیت ملت ایران اسلامی است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران افزود: مردم ایران با دستان خالی تا پای جان در برابر دشمنان تا دندان مسلح، مقاومت کردند و حتی یک وجب از خاک ایران را به آنها ندادند.

 

وی اظهار کرد: به بار نشستن نتایج قابل تحسین دوران هشت سال دفاع مقدس در سیر انقلاب اسلامی ایران را هنوز هم در عرصه های مختلف داخلی و خارجی، شاهد و ناظر هستیم.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا بیان کرد: نقش عظیم مساجد در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و حفظ و انتقال ارزش های آن دوران بر کسی پوشیده نیست که تمام آنها، اهمیت بسیار خانه های خدا بر زمین را می رساند.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان با برگزاری برنامه های مختلف نظیر عطر افشانی قبور شهدا، دیدار با ایثارگران، تکریم از خانواده های کبوتران خونین بال در هفته دفاع مقدس تمام اهتمام خویش را جهت گرامیداشت آن دوران پرحماسه و انتقال تجربیات و ارزش های آن به نسل جدید جامعه دارند.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا در پایان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و شهدا از تمام اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، صیانت از آرمان های وصال یافتگان به یار، ایثارگران، جانبازان، آزادگان به ویژه عمل به منویات مدبرانه و ارزشمند مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را خواستار شد.