نشست اعضای کانون زینبیه نکا با امام جماعت مسجد در راستای اجرای همدلی محله
نشست اعضاي کانون زينبيه نکا با امام جماعت مسجد در راستاي اجراي همدلي محله
با هدف پیوند مسجد و جوانان صورت گرفت؛

نشست اعضای کانون زینبیه نکا با امام جماعت مسجد در راستای اجرای همدلی محله

نشست اعضاي کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا با امام جماعت مسجد در راستاي اجراي همدلي محله و تحقق منويات رهبري جهت پيوند مسجد و جوانان برگزار شد.
شناسه خبر : 30508 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی همچنین فعالیت های عام المنفعه برای پیوند آحاد مردم به ویژه آینده سازان جامعه، فعالیت های مختلفی را در دستور کار دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: یکی از فعالیت های این کانون برای پیوند و حضور گسترده تر جوانان به خانه خدا بر زمین برگزاری نشست های متعدد با کارشناسان به ویژه با حجت الاسلام «یوسفعلی باقری»، نماینده ولی فقیه در بازرگانی منطقه 2 کشور و امام جماعت این کانون است.

 

وی اظهار کرد: نشست این دوره از اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا با امام جماعت در راستای اجرای همدلی محله و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) جهت پیوند مسجد و جوانان برگزار شد.

باقری بیان کرد: در این نشست همکاری بیشتر جوانان و نوجوانان  جهت اجرایی شدن طرح همدلی محله خواسته شد همانند همیشه همراه و در کنار دست اندرکاران بوده و مشوق والدین و دیگر مردم برای انجام این طرح باشند.

 

وی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه و همراهانه امام جماعت و سایر اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولین مربوطه گام های عملی در راستای تحقق سخنان ارزشمند و حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) جهت پیوند مسجد و جوانان برداشته شود.